16 spalio, 2023
Viešojoje erdvėje netrūksta informacijos ir tyrimų, kaip šiame amžiuje keičiasi moksleiviai, tačiau keičiasi ir mokytojai. Kaip keičiasi ši fundamentali, tūkstantmečius egzistuojanti mokytojo profesija, kokie jauni mokytojai žengia į mokyklą? Nauja televizijos laida „Daugiau nei mokytojas“ kviečia susipažinti su skirtingais šios profesijos atstovais. Televizijos laida rodoma kiekvieną ketvirtadienį 19.00 val. per LRT PLIUS. Laidose ir „Renkuosi mokyti!“ dalyviai Dešimties laidų ciklas pristatys daug skirtingų mokytojų iš visos Lietuvos. Keletas jų yra…
1 balandžio, 2021
Iš Marijampolės kilusi Gabrielė Kartanaitė šiandien dirba mokytoja Klaipėdos „Varpo“ gimnazijoje. Pašnekovė sako, kad visos veiklos, kuriomis užsiėmė prieš tai, natūraliai atvedė ją į pedagogo profesijos pasirinkimą. Pastaruosius keletą metų dirbote laisvai samdoma vokiečių kalbos mokytoja bei vertėja, taip pat savanoriavote jaunimo lyderystės stovyklose, dirbote su mados ir meno projektų komunikacija. Kas paskatino rinktis mokytojos profesiją? Manau, kad visas šis procesas įvyko labai organiškai. Kaip ir minėjote, jau prieš tai…
23 vasario, 2021
Kupiškėnas Laurynas Kudijanovas įsitikinęs, kad istorija – labai įdomus mokslas. Tai jis nusprendė įrodyti ir mokiniams, tapęs Vilniaus šv. Kristoforo gimnazijos istorijos ir pilietinio ugdymo mokytoju, programos „Renkuosi mokyti“ dalyviu. Ir tai ne vienintelė priežastis, Lauryną atvedusi į mokyklą. Laurynai, baigei kultūros istoriją ir antropologiją, istorijos magistrantūros studijas Vilniaus universitete, kas pastūmėjo Tave gilintis būtent į istoriją? Dar mokydamasis mokykloje žavėjausi humanitariniais mokslais, mėgau skaityti, šį bei tą pats rašydavau.…
28 sausio, 2021
Nors technologijų vaidmuo visuomenėje tampa vis svarbesnis, tačiau skintis kelią švietimo srityje inovacijoms sekasi nebūtinai lengvai. Visgi pernai užklupusi pandemija ugdymo įstaigas privertė labiau susidraugauti su technologijomis ir atsigręžti į jų suteikiamas galimybes. Pokyčių švietimo srityje siekiančios programos „Renkuosi mokyti!“ vadovės Agnės Motiejūnės teigimu, tai gali tapti svarbiu postūmiu ir paskatinti labiau išnaudoti technologijas sprendžiant socialinės nelygybės švietime problemas. Tuo metu bendrovės „Vinted“ įkūrėja Milda Mitkutė įsitikinusi, kad technologijos gali…
19 sausio, 2021
Iš Joniškio kilusi Ieva Garnytė dar mokyklos suole žinojo, kad užaugusi norėtų dirbti mokytoja, o šiandien mergina džiaugiasi, kad šių savo norų ir užaugusi neišsižadėjo. Per programą „Renkuosi mokyti!“ Vilniaus rajono Pagirių gimnazijoje prieš šešerius metus kūno kultūros mokytoja pradėjusi dirbti Ieva sako, kad mokykla yra puiki vieta savirealizacijai, įvairioms iniciatyvoms įgyvendinti ir bendruomenei burti, o turint motyvacijos bei noro čia galima nuveikti išties prasmingų dalykų. Siekia stiprinti mokyklos bendruomenę…
7 sausio, 2021
Mokymasis turi teikti džiaugsmą, o tam itin svarbus mokytojo vaidmuo – įsitikinusi antrus metus istorijos mokytoja vienoje Alytaus mokykloje dirbanti Rūta Brazlauskaitė. Mokytojos darbą Rūta apibūdina kaip linksmuosius kalnelius, kuriuose netrūksta ir pakilimų, ir nusileidimų, tačiau kiekviena nauja įkalnė ar netikėtas posūkis suteikia vertingų patirčių. Per „Renkuosi mokyti!“ programą mokytojos duonos paragavusi mergina sako, kad profesinis apetitas vis labiau auga, o savo pastangomis jauna mokytoja pirmiausiai nori skatinti atvirumu ir…
3 sausio, 2021
Sausio 2 dieną vykusiuose LRT Metų apdovanojimuose „Renkuosi mokyti!“ alumnas, Vilniaus „Šilo“ mokyklos mokytojas Artur Markevič pelnė Metų ateities apdovanojimą, kuri skirta jaunosios kartos žmogui, kolektyvui ar organizacijai, savo talentu, ryžtu ir pasiekimais jau šiandien kuriantiems ateities Lietuvą. Mokytojas Artur Markevič į mokyklą atėjo per programą „Renkuosi mokyti!“, o sudėtingu COVID-19 pandemijos metu per labai trumpą laiką drauge su kitais mokyklos specialistais parengė unikalius nuotolinio ugdymo pamokų rinkinius. Taip pat…
30 gruodžio, 2020
„Mes dar neturime kompiuterio, tačiau neišvengiamai šiais laikais jis jau darosi reikalingas. Nuotolinis mokymas vėl prasidės ir patiems mažiausiems jungtis per telefonus, panašu, teks dar ilgai”, „Labai norėčiau kompiuterio, nes esame daugiavaikė šeima ir, kai mano broliui vyksta mokymai, o man pamokos, kiti mokosi per telefoną, būna labai sunku” – tai ištraukos iš laiškų, kurių sulaukė akcijos „Kalėdos karantine! P.S.”, skirtos padėti visiems moksleiviams tinkamai mokytis nuotoliniu būdu, kūrėjai. „Ši…
21 gruodžio, 2020
Dar 2008 m. Ramūnas Skaudžius prisijungė prie pirmosios „Renkuosi mokyti!“ kartos, pradėjo dirbti mokytoju ir žengė pirmuosius žingsnius švietimo kelyje. 2021 m. sausio 4 d. jis darbą ministerijoje pradės kaip viceministras atsakingas už bendrąjį ugdymą. Džiaugiamės ir sveikiname mūsų bendruomenės narį! Su pagyrimais Vilniaus universitete įgijęs chemijos bakalauro ir magistro laipsnius, papildomai Vytauto Didžiojo universitete įgijo mokytojo kvalifikaciją. Apgynė fizinių mokslų srities chemijos mokslo krypties darbą, už tai suteiktas daktaro…
18 gruodžio, 2020
Jei per pirmąjį karantiną moksleivius dar lepino šiltas pavasario oras, kuriuo norėjosi džiaugtis lauke, tai šaltuoju metų sezonu tiek pamokoms skirtą laiką, tiek laisvalaikį paaugliai dažnai leidžia skaitmeninėje erdvėje. Programų „Renkuosi mokyti!“ ir „Skaitmeninis moksleivio IQ“ vadovės tikina, kad nors padidėjusio laiko prie ekranų šiuo metu išvengti neįmanoma, tačiau vaikams būtina išmokti išmaniaisiais įrenginiais naudotis efektyviai, o laisvalaikį leisti kūrybiškai. Moksleiviai ir ekranai: kaip atrasti balansą? Programos „Renkuosi mokyti!“ vadovė…
9 lapkričio, 2020
Trečiąjį kartą įvyko „Renkuosi mokyti!“ konferencija „Mokyklos (ne)standartas“, kurioje mokyklų bendruomenės kasmet dalijasi žiniomis ir patirtimi, susirenka diskutuoti, ieškoti sprendimų. Tai renginys, į kurį susiburia švietimo bendruomenė, norinti prisidėti prie teigiamų pokyčių švietime. Šiemet pasirinktas kitoks konferencijos formatas: dalyviai turėjo pasirinkti vieną iš keturių grupių (bendradarbiavimas su tėvais, individualizavimas, įtraukioji pamoka ir bendruomeniškumas), kiekvienoje iš jų pristatyti du „Renkuosi mokyti!“ 9-osios kartos mokyklų įgyvendinti pokyčio projektai ir perskaitytas vienas eksperto…
31 rugpjūčio, 2020
Tauragės „Šaltinio“ progimnazijoje jau antrus metus dirbanti Šarūnė Urbikaitė (27) šiemet pirmą kartą Rugsėjo 1-ąją sutiks kaip pradinių klasių mokytoja. Nors šis darbas ant mokytojo pečių užkrauna didžiulę atsakomybę, jis taip pat ir gausiai atlygina. Matyti augančius vaikus ir teigiamus pokyčius jų mokykliniame gyvenime – tai dalykai, už kuriuos Šarūnė yra nuolat dėkinga. Ji dėkinga ir už tai, kad kartu su savo mokiniais gali augti ir pati. „Noriu parodyti, kad net ir…
5 liepos, 2018
Vytauto Didžiojo universitete daktaro disertaciją apsigynusi Mokyklų tobulinimo centro ir programos „Renkuosi mokyti!“ viena iš steigėjų Eglė Pranckūnienė sako, kad pasitikėjimas ir visuomenės palaikymas švietimo praktikams yra be galo svarbus. Anksčiau mokytojai buvo gerbiami, jie jautėsi švietimo sistemos kūrėjais, kuriančiais Lietuvos mokyklą, turėjo daug kūrybinės laisvės. Šiandien situacija kiek kitokia – vykstant nuolatinėms švietimo reformoms buvo prarastas kryptingumas. Daug dėmesio skiriama įvairių vertinimo instrumentų įdiegimui – egzaminams, mokyklų vertinimui, reitingavimui…
28 kovo, 2018
Kviečiame į pažintį su „Renkuosi mokyti!“ aštuntosios kartos mokytoja Asta Cikanaviče. Astą pakalbino „Šiaulių krašto“ žurnalistė Loreta Klicner. Šiaulių Salduvės progimnazijos gamtos ir žmogaus pažinimo bei biologijos mokytoja Asta Cikanavičė į mokyklą atėjo prieš pusmetį. Džiaugiasi savo mokiniais ir kolegomis, mažomis sėkmės istorijomis, Ji įsitikinusi, kad tik pinigų prestižui neužtenka – pirmiausia, reikia gerbti save ir pelnyti vaikų pagarbą. Pildosi vaikystės svajonė Dirbti mokytoja – tokia buvo Astos Cikanavičės vaikystės…
28 vasario, 2018
Jungtinės Karalystės švietimo ekspertė dr. Coleen Jackson pastebi, kad Lietuvos mokyklose vis dar vyrauja autokratinis vadovavimo stilius. Tačiau posūkis demokratiškesnių santykių link galėtų lemti geresnius mokinių egzaminų rezultatus. Su „Lyderių laikas” ir „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!” mokymų lektore IQ redaktorė Viktorija Vitkauskaitė kalbėjosi apie lyderystės ir politikos įtaką šalies švietimui. Visą interviu skaitykite čia. Nuotr. IQ
8 vasario, 2018
Urtė Penkauskaitė yra programos „Renkuosi mokyti!” programos alumnė. Pasibaigus dvejų metų programai ji nusprendė pasilikti švietimo srityje ir toliau dirbti su vaikais, tad šiuo metu Vilniaus Petro Vileišio progimnazijoje prancūzų kalbos moko vaikus nuo trečios iki aštuntos klasės. „Visų pirma, „mokyti kitaip“ man asocijuojasi su drąsa. Drąsa siūlyti alternatyvius mokymosi būdus, originalius sprendimus. Nebijoti išeiti iš pamokos, programos rėmų, turint tikslą padėti kiekvienam vaikui pasiekti mokymosi sėkmę. „Mokyti kitaip“ man…
7 vasario, 2018
Šiauliuose dirbanti klasių kuratorė Gabrielė Rimkutė, „Renkuosi mokyti!” aštuntosios kartos dalyvė, regis, surado raktą į vaikų širdį. Sutarti su vaikais jai sekasi puikiai. Ir savo patarimais ji dalijasi su tėvais ir kitais mokytojais. Pasak Gabrielės, galima pastebėti, kad daug šiuolaikinių vaikų – individualistai. „Jiems yra svarbu pasiekti savo tikslus, išreikšti save ir jaustis gerais kokioje nors srityje. Kai pavyksta gyventi pagal šias vertybes – vaikai yra laimingi. Tikiu, kad šios…
2 vasario, 2018
Technologijų keičiamai naujajai mokinių kartai tradicinės ir formalios pamokos nebeįdomios. Mokinių sudominimas – rimtas iššūkis. Tačiau mokyklos šiandien susiduria ir su rimtesnėmis problemomis. Kokios jos ir kaip jas spręsti, delfi.lt pasakojo ir Eglė Pranckūnienė, viena iš „Renkuosi mokyti!” programos steigėjų. Mokykloms kenkia politiniai žaidimai VšĮ Mokyklų tobulinimo centro steigėjos Eglės Pranckūnienės akimis, didžiausias šiuolaikinės mokyklos problemas patogiausia įvardinti ir suprasti analizuojant jas trimis lygmenimis – nacionaliniu, savivaldos ir mokyklų lygiu. Išskirdama…
30 sausio, 2018
Ar pasitikime žmonėmis, dirbančiais mokyklose? Ar mūsų švietimo sistema orientuota į žmones, ar į rodiklius? Apie tai kalbamės su švietimo eksperte Egle Pranckūniene, Mokyklų tobulinimosi centro steigėja. Kokia pagrindinė mokyklos funkcija – ar parengti visapusiškai harmoningą asmenybę, ar ruošti specialistus šalies ūkiui? Nepriklausomybės pradžioje buvo kuriama švietimo vizija, siekusi paruošti visavertę asmenybę, atskleisti kiekvieno žmogaus potencialą, o darbo rinka niekada nebuvo pagrindinis vizijos kūrėjų tikslas. Europos Sąjungai – ekonominei sąjungai…
25 sausio, 2018
Pažintis su pašnekovu Donatas Kriukas (32 m.) gimė ir vaikystę praleido Panevėžio mieste. Po mokyklos pasirinko studijas Vilniuje, kur įsitvirtino ir sukūrė šeimą. 2008 m. po Lietuvos socialinės programos „Renkuosi mokyti!“ D. Kriukas pradėjo dirbti technologijų mokytoju Vilniaus Salomėjos Nėries gimnazijoje, kurioje dirba ir šiuo metu. Šiuo metu D. Kriukas gimnazijoje dėsto keturias disciplinas: technologijas, grafinį dizainą, taikomąjį meną; amatus, dizainą ir fotografiją. 2014 m. D. Kriukui buvo suteikta mokytojo…
23 sausio, 2018
Sausio 22 d. svečiavomės LRT laidoje „Labas rytas, Lietuva!“, kurioje pristatėme projektą „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ bei pakvietėme prisijungti mokyklas ir būsimuosius „Renkuosi mokyti!“mokytojus. „Mes į mokyklas ateiname ne tik su jaunais mokytojais, bet siūlome mokykloms daug didesnę pagalbą. Visą programa yra nukreipta į įtraukiojo ugdymo sampratą. O į traukusis ugdymas yra ugdymas, įtraukiantis kiekvieną mokinį, atsižvelgiantis į kiekvieno mokinio gebėjimus, poreikius“, – programą pristatė Mokyklų tobulinimo centro įkūrėja Eglė Pranckūnienė. Programoje dalyvaujančiose mokyklose…
22 lapkričio, 2017
Jau devynerius metus Lietuvoje gyvuoja projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai“. Šio projekto tikslas – sutelkti Lietuvos mokyklas bendram darbui, kad kiekvienas mokinys patirtų mokymosi sėkmę ir būtų savo mokyklos bei šalies kūrėjas. Šios idėjos įkvėpti į Raseinių kraštą yra atvykę net keturi jauni žmonės. Norime jus supažindinti su Šaltinio progimnazijoje dirbančiu, filosofijos studijas krimtusiu Linu Tranu. Žmogumi, kuris net 8 m. sėmėsi žinių Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje ir Danijoje, o…
12 spalio, 2017
Viskas prasidėjo studijų metais. Nuo antro kurso jau dirbau – maketavau reklamas, buvau gerai įsitvirtinęs darbe ir galvojau, kad baigęs studijas ir toliau dirbsiu tą patį. Bet 2008 metais per televizijos laidą išgirdau, kaip pristatė naują programą „Renkuosi mokyti“. Mane labai patraukė idėja, kad švietime turi atsirasti naujų vėjų. Pamaniau, būtų įdomu išbandyti mokyklą, ir užpildžiau anketą. Ir jau devinti metai, kaip dirbu Vilniaus Salomėjos Nėries gimnazijoje. Tapti mokytoju –…
5 spalio, 2017
Tarptautinės mokytojų dienos proga Lietuvos radijuje svečiavosi net keli „Renkuosi mokytojai!” alumnai ir programos dalyviai. Kodėl pasirinko būti mokytoju, ar nesigaili šio savo sprendimo? Kokie dabar vaikai, kaip juos sudominti? Apie tai laidoje „Ryto garsai” (9:30 val.) kalbėjosi Roberta Žižienė, RM6 ir Gytis Valatka, RM8. Pokalbis apie pasirinkimus tęsis ir „Radijo popietėje” (14:50 val.), kur svečiuosis programos ketvirtosios kartos alumnai Dalius Miknevičius ir Andrius Gailiūnas. Kviečiame klausytis ar žiūrėti tiesiogiai per www.lrt.lt
18 rugsėjo, 2017
Suomija svarsto apie fenomenais grįstą ugdymą, kuris integruotų skirtingus dalykus vienai tematikai. Pavyzdžiui „miestas“ kaip fenomenas ir tada jis nagrinėjamas literatūroje, geografiniu, pilietiniu, istoriniu, matematiniu-urbanistiniu požiūriu ir pan. Lietuvoje, tai pavieniai atvejai, o daugumoje mokyklų informacinės ir komunikacinės technologijos vis dar daugiausia naudojamos tik technologijų ar informacinių technologijų pamokose. Kaip žengti žingsnį pokyčių link? „Žinių radijo“ laidoje „Rytdienos karta“ dalyvauja ir apie technologijų naudojimą mokykloje kalba programos „Renkuosi mokyti!“ alumnai:…
14 rugsėjo, 2017
Igoris, į Vilnių atvykęs iš nedidelio miestelio – ežerų krašto Zarasų, dėsto lietuvių kalbą ir literatūrą. Vaikinas visą gyvenimą svajojo dirbti mokytoju, ir jo svajonei buvo lemta išsipildyti. Čia svarbu mokytojo ir mokinių santykis. „Mes išsikeliame taisykles ir žinome, kad privalome jų laikytis, nes kitu atveju kažkas nesiseks: gal bendravimas nueis šuniui ant uodegos, o gal nepavyks padaryti užduočių“, – pasakoja Igoris. Jaunas vyras su mokiniais bendrauja draugiškai, net susirašinėja…
6 rugsėjo, 2017
Nuotr. iš kairės: Elzė Vareikytė, Linas Tranas, Emilija Zakaitė ir Kristupas Šermokas Vilniaus licėjaus auklėtinis Linas Tranas, grįžęs į Lietuvą po filosofijos studijų Jungtinėje Karalystėje ir Danijoje, nuo šio rugsėjo dirba etikos mokytoju Raseinių Šaltinio progimnazijoje. Dabar Raseinių rajone keturi jaunieji mokytojai – „Renkuosi mokyti” programos dalyviai. Kad būtų linksmiau, jie kuriasi po vienu stogu išsinuomotame name Viduklės miestelyje. Trys iš ketverto – Vilniaus licėjaus auklėtiniai. Dvidešimt trejų metų Kristupas…
5 rugsėjo, 2017
Prasidedant naujiems mokslo metams bendrojo ugdymo mokyklose laukiama per 29 tūkst. pirmokų, praėjusiais mokslo metais į pirmą klasę atėjo daugiau kaip 30 tūkst. vaikų. Mokykloje startuoja trys naujos programos – krašto apsaugos, lytiškumo pagrindų ir emocinio saugumo arba patyčių prevencijos. Švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė šiuos mokslo metus, lyginant su praėjusiais, pailgino 10 ugdymo dienų. Daug diskusijų visuomenėje kelia ne tik mokslo metų trukmė bet ir mokytojų atlyginimų, emocinio…
3 rugpjūčio, 2017
Atžaloms augant ir artėjant prie mokyklos slenksčio, tėvai panyra į svarstymus, kaip jos turėtų būti auklėjamos toliau. „IQ Life“ žurnalistė Miglė Marija Galvonaitė kalbina šešis pašnekovus apie geriausius vaikų ugdymo metodus. Savo požiūrį pateikia ir „Renkuosi mokyti!“ alumnas Vytautas Miežys bei „Mokyklų tobulinimo centro steigėja“ Eglė Pranckūnienė. Viso straipsnio ieškokite penktajame rugpjūčio-rugsėjo žurnalo numeryje. Užtikrintas psichologinis saugumas Vytautas Miežys, „Renkuosi mokyti!“ alumnas, „Forvardo” mokyklos matematikos mokytojas Vaikui svarbiausia…
20 birželio, 2017
„Žinių radijo“ laidoje „Ką žmonės dirba“ svečiavosi „Renkuosi mokyti!” šeštosios kartos alumnės Urtė Penkauskaitė ir Elzė Vareikytė. Kodėl jaunimas renkasi palikti daug žadančią karjerą didmiesčiuose ir vyksta mokytojauti į Lietuvos regionus? Ar vaiką geriau išmoko tie mokytojai, kurių jis bijo? Ar auganti jaunoji karta pilietiška? Ką pirmiausia keistų pašnekovės švietimo sistemoje? Įdomūs klausimai, netikėti atsakymai ir tikėjimas mokiniais ir mokykla – kviečiame klausytis ir žiūrėti! Laidos įrašą rasite čia
16 birželio, 2017
Pristatydami projektą „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ apie jį papasakojome ir plačiau: antradienį ryte lankėmės „Labas rytas, Lietuva“ TV studijoje, kurioje apie projekto tikslus kalbėjo Eglė Pranckūnienė, Mokyklų tobulinimo centro steigėja, Tomas Jankūnas, projekte dalyvaujančios Antakalnio progimnazijos direktorius, ir „Renkuosi mokyti!“ aštuntosios kartos mokytoja Miglė Smailytė, dirbsianti Šiaulių Salduvės progimnazijoje. Laidos įrašas čia, žiūrėkite nuo 50:12 min. Tiesioginį reportažą iš Kotrynos bažnyčioje vykusio pristatymo parengė ir „Laba diena, Lietuva“ žurnalistai. Čia…
22 gegužės, 2017
Kitokios mokytojos – taip „Kauno dienos“ straipsnyje pristatomos „Renkuosi mokyti!“ šeštosios kartos atstovės – Kauno r. Vilkijos gimnazijos dailės mokytoja Elzė Vareikytė ir prancūzų ir ispanų kalbų mokytoja Gabrielė Petraitytė iš Lietuvos sveikatos mokslų universiteto gimnazijos Kaune. Kitokios savo požiūriu ir santykiu su mokiniais, dėstomu dalyku. Nors abi merginos neplanavo tapti mokytojoms, laiką mokykloje vadina vienu iš geriausių patyrimų. Daugiau apie Gabrielę ir Elzę skaitykite gegužės 21 d. „Kauno dienos“…
16 gegužės, 2017
Lietuvos švietimo sistemoje turėtų būti nustatyti vienodi standartai, turėtų būti mažiau, tačiau geriau apmokamų mokytojų, o sektoriaus vadovybė turėtų įgauti daugiau galių ir atsakomybių – skelbia ekspertų siūlymai. Apie mokslo metų trukmę, mokytojų rengimą ir kitus švietimo iššūkius „Žinių radijuje“ su žurnalistu Aurimu Peredniu diskutavo ir Eglė Pranckūnienė, Mokyklų tobulinimo centro steigėja. Ji pasidalino ir gerąja „Renkuosi mokyti!“ praktika. „Švietimo reforma būtų mūsų prioritetų sąrašo viršuje“, – sako Tarptautinio valiutos…
14 balandžio, 2017
Savo požiūrį į šiuo metu visuomenę įtraukusias švietimo diskusijas pateikė ir Andrius Tapinas. Savo straipsnyje naujienų portale „Delfi .lt“ Andrius mini ir „Renkuosi mokyti!“ programą kaip sektiną pavyzdį į mokyklas pritraukti vaikų sėkme besirūpinančių mokytojų: „Įsivaizduokime, drąsi šalis Lietuva visiškai atnaujina mokytojų rengimo programą, kad ir tuo pačiu „Renkuosi mokyti“ pagrindu, meta lėšas ir po kelių metų turi šimtus moderniai mąstančių, motyvuotų, vaikus mylinčių ir iššūkiams mokykloje visapusiškai pasiruošusių jaunų…
17 sausio, 2017
Siekti kuo aukštesnio įvertinimo šiandieninėje švietimo sistemoje jau tapo įprasta. Dešimtukas ar kitas teigiamas pažymys, daugelio nuomone, parodo ir įprasmina vaiko gabumus bei pastangas siekiant mokslo aukštumų. Vis dėlto specialistai teigia, kad tai ydingas požiūris, mat jie atspindi tik mažą dalį mūsų vaikų gabumų. Anot švietimo ekspertų, pažangos vertinimo pažymiais atsisakymas skamba naiviai, todėl reikia ieškoti kelių, kaip tikrąją mokinio pažangą perteikti kiek įmanoma tiksliau – tai labai svarbu tiek…
9 sausio, 2017
Kokios turėtų būti šiuolaikinės technologijų pamokos? Ar ir šiandien vaikai mokyklose dar turi būti mokomi kepti kiaušinienę ir skusti bulves, ar šito gali išmokti ir namuose, o mokykloje per technologijų pamokas – valdyti dronus? Kodėl šiandieniniai moksleiviai skeptiškai vertina technologijų pamokas? Kaip juos įtraukti į technologijas? Apie tai LRT radijo švietimo laidoje „Dešimt balų“ kalba Vilniaus Š. Aleichemo ORT gimnazijos mokytoja Teresa Segalienė ir programos „Renkuosi mokyti!“ mokytojai: Vilniaus S.…
6 sausio, 2017
Sausio 5 d. Nacionaliniame muziejuje Lietuvos Didžiosios kunigaikštystės Valdovų rūmuose apdovanoti tarptautinių olimpiadų ir konkursų laimėtojai ir jų vadovai. Mokinius, juos rengusius mokytojus ir komandų vadovus sveikino Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis ir švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė. Gamtamokslinėms olimpiadoms daugelį metų mokinius rengia ir komandoms vadovauja Vilniaus universiteto Biotechnologijos instituto jaunesnysis mokslo darbuotojas Paulius L. Tamošiūnas, programos „Renkuosi mokyti!” alumnai – Vilniaus universiteto Chemijos fakulteto lektorius, Kauno technologijos universiteto…