RM mokyklų naujienos

RM mokyklų naujienos

Pokyčiai mokyklose: kokių patirčių galime pasimokyti iš verslo?

27 balandžio, 2018

Įgyvendindami projektą „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“, sutelkėme konsultantų komandą, padedančią mokykloms kurti pokyčio projektus. Tai ilgalaikis, į tvarius pokyčius orientuotas virsmas, tad labai svarbu atsitraukti ir pamatyti save iš šalies, įkvėpimo ir idėjų ieškoti kuo įvairesniuose šaltiniuose. Džiaugiamės, jog tokiu atradimu vieni kitiems tapo Vilniaus šv. Kristoforo progimnazija ir įmonė inTegra House. Kas sieja verslo organizaciją ir mokyklą, kaip vyksta transformacija ir gimsta sinergija – įspūdžiuose po mokymų. Balandžio…

Pristatome mokyklų pokyčių projektus

27 kovo, 2018

Pokyčiai įsibėgėja! Mokyklų pokyčių komandos po konsultacijų ir mokymų apsibrėžė pokyčių kryptį, susiplanavo pagrindinius žingsnius ir ėmėsi jų įgyvendinimo. Susitelkusios mokyklos bendruomenės sieks: • Stiprinti bendravimo ir bendradarbiavimo kultūrą • Dažniau taikyti aktyvius mokymosi metodus • Pritaikyti mokyklos erdves aktyviam ugdymo procesui • Aktyviau įtraukti tėvus į mokyklos gyvenimą • Tobulinti mokinių individualios pažangos vertinimą • Reguliuoti mokymosi krūvį Kviečiame išsamiau susipažinti su kiekvienos projekte „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“…

Vaikai papasakojo, kokių pokyčių mokyklose norėtų labiausiai

20 sausio, 2018

Keturiolikoje projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!” mokyklų jungtinė Šiaulių universiteto tyrėjų grupė (L. Miltenienė, S. Balčiūnas, J. Valuckienė, M. Damkuvienė) analizavo įtraukiojo (inkliuzinio) ugdymo(si) požymius ir procesus, tyrinėdami kiekvienos jų kultūrą, politiką ir praktiką.  Atliktas tyrimas naujas ir vertingas ne tik savo apimtimi, bet ir tuo, kad reiškinys buvo analizuojamas sistemiškai,  remiamasi visų svarbiausių ugdymo proceso dalyvių – mokinių, tėvų ir pedagogų nuomone. Gavusios tyrimo ataskaitą, projekto mokyklos planuos…

Stakliškių gimnazijos direktorius – programos alumnas V. Kornejevas

21 gruodžio, 2017

Laimėjęs Prienų rajono švietimo skyriaus skelbtą konkursą, Stakliškių gimnazijos direktoriaus pareigas nuo lapkričio vidurio eina pirmosios kartos „Renkuosi mokyti!“ alumnas Vygantas Kornejevas. Darbas kaimiškoje Stakliškių gimnazijoje susijęs su naujais iššūkiais, kurių V. Kornejevas nesibaimina, savo idėjomis jis pasidalino ir su vietos laikraščio „Gyvenimas“ redakcija. Pirmąsias dvi darbo savaites direktorius skyrė susipažinimui su gimnazijos bendruomenės nariais, o lapkričio 30 dieną surengė pirmąjį bendrą susirinkimą su pedagogais, kuriame išdėstė gimnazijos siekiamybę –…

Įvyko lyderystės mokymai mokyklų vadovams

13 gruodžio, 2017

Gruodžio 7-8 d. įvyko projekte „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ dalyvaujančių mokyklų vadovų mokymai su švietimo eksperte iš Didžiosios Britanijos dr. Coleen Jackson. Mokymų metu didžiausias dėmesys skirtas mokyklos direktoriaus kaip lyderio vaidmeniui. Kalbėta apie lyderystės strategijas, lyderiui būdingas savybes, kaip dalyvavimas projekte galėtų padėti joms atsiskleisti.  Svarbu ne tik būti lyderiu, bet ir įgalinti kitus savyje atrasti tokių savybių, sutelkti ir parengti kolektyvą pokyčiams. Ekspertė pabrėžė, jog mokykla yra…

Įsibėgėja mokyklų pokyčio projekto darbai

1 gruodžio, 2017

„Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ projekte dalyvaujančios mokyklos lapkričio mėn. tęsė pasirengimą pokyčio projektui.  Susibūrusios į grupes mokyklos dirbo drauge ir konsultavosi su tyrėjais. Konsultacijų metu grupės analizavo mokyklų stiprybes, išskyrė kiekvienos mokyklos ekspertines sritis, kur galėtų konsultuoti kitas mokyklas, pvz. individualios pažangos stebėjimas, bendradarbiavimas su tėvais, mokinių tarybos veikla ir pan.; analizavo mokyklų silpnybes, išskyrė kiekvienai mokyklai labiausiai pokyčio reikalaujančią sritį, pvz. mokytojų bendradarbiavimą, aktyvų mokymą(si), mokyklos socialinį uždarumą,…

Įvyko pirmieji mokyklų pokyčių komandų mokymai

31 spalio, 2017

Spalio 30-31 d. Mokyklų tobulinimo centre susirinko projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ pokyčių komandos – iš viso beveik 100 mokytojų ir mokyklų vadovų iš visos Lietuvos. Kiekviena mokykla, dalyvaujanti projekte, turi suformuoti pokyčio komandą, kuri inicijuos ir įgyvendins pokyčius mokyklos politikoje, kultūroje ar praktikoje, kurie kurtų geresnes sąlygas įtraukiajam ugdymui. Pirmąją dieną dalyviams Šiaulių universiteto tyrėjai pristatė mokyklose atlikto tyrimo rezultatus. Tyrimu buvo siekiama įvertinti esamą įtraukiojo ugdymo situaciją…

Vasaros maršrutas – dviračiais po RM7 mokyklas

30 birželio, 2017

Vasara – atostogų ir kelionių metas, tačiau net ir laisvu laiku „Renkuosi mokyti!“ septintosios kartos mokytojos (RM7) nepamiršta savo misijos. Sėdusios ant dviračių ir numynusios daugiau nei 200 kilometrų jos aplankė viena kitos mokyklas, o pakeliui dar labiau sustiprino tarpusavio bendrystę, pasidalino vienerių metų mokytojavimo patirtimi, apžiūrėjo mokyklas ir visiems priminė, jog mokytojo darbas kupinas iššūkių ir įdomios veiklos  kiekvieną dieną. Į nuotykį leidosi Eglė Stankūnaitė, Rita Butkuvienė, Vaida Godvišaitė-Čepkauskienė,…

Susipažinkime – projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ dalyviai

19 birželio, 2017

Praūžus projekto atidarymo renginiui, pristatome „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ dalyvius: mokyklas ir jose dirbsiančius aštuntosios kartos „Renkuosi mokyti!“ mokytojus. Iš viso į pirmąjį projekto etapą įsitraukia 14 mokyklų ir 14 „Renkuosi mokyti!“ mokytojų. Kviečiame susipažinti! Vilniaus Antakalnio progimnazija, direktorius Tomas Jankūnas ir „Renkuosi mokyti!” mokytoja Agnė Mačiulytė, neformalus ugdymas.   Kauno Jurgio Dobkevičiaus progimnazija, direktorė Lina Viršilienė ir „Renkuosi mokyti!” mokytoja Justina Marija Grikėnaitė,  anglų k.   Šilalės Simono…

Projektą įgyvendina

Pagrindinis partneris

Priklausome tarptautiniam tinklui

Draugai ir rėmėjai