fbpx

RM mokyklų naujienos

RM mokyklų naujienos

Šalies pedagogai apie ateities mokyklą

1 balandžio, 2021

Kretingos Simono Daukanto progimnazija, programos „Renkuosi mokyti!“ dalyvė, 2021 m. kovo 25 dieną surengė respublikinę nuotolinę teorinę-praktinę konferenciją ,,ATEITIES MOKYKLA“. Joje dalyvavo pedagogai iš 20 Lietuvos miestų ir rajonų, 60 skirtingų Lietuvos švietimo įstaigų, skaityti 27 pranešimai. Iš jų gerąja patirtimi dalijosi 8 Kretingos Simono Daukanto progimnazijos pedagogai. Konferencijos iniciatorė, progimnazijos direktorė Sigita Jonaitienė, sveikindama dalyvius, pažymėjo, jog šio susibūrimo tikslas – išsiaiškinti, į kokią mokyklą nori eiti mokiniai ir…

Dėmesys kiekvieno mokinio pažangai – utopija ar būtinybė?

15 kovo, 2021

Mokykla dar neretai suvokiama kaip vieta, kurioje mokiniams į galvas paprasčiausiai sukraunama įvairiausių jiems reikalingų žinių. Visgi vaikai mokyklose visų pirma mokosi patys, o tam taip pat reikia įgūdžių. Maža to, mokiniai yra skirtingi ir vieno visiems tinkamo mokymosi metodo nėra. Kaišiadorių rajono Rumšiškių Antano Baranausko gimnazijos direktorius Artūras Čepulis įsitikinęs, kad vienas iš svarbiausių ugdymo įstaigų ir jose dirbančių pedagogų uždavinių būtent ir yra suteikti vaikams reikiamus įgūdžius bei…

Profesinių besimokančių bendruomenių diskusijų metodas išbandytas Klaipėdos „Varpo“ gimnazijoje

9 kovo, 2021

Metų pradžioje „Renkuosi mokyti!“ mokyklų pokyčio projektų komandoms pristatytas profesinių besimokančių bendruomenių (toliau – PBB) diskusijų metodas praktiškai išbandytas ir Klaipėdos „Varpo“ gimnazijoje. Šis metodas gimnazijos mokytojų tarybos posėdį organizavusiems vadovams pasirodė priimtinas dėl keleto priežasčių. Gimnazijoje vyrauja bendradarbiavimo kultūra: mokytojai stebi vienas kitų pamokas, po jų dalijasi savo įžvalgomis. Nuotolinio mokymo išbandymus taip pat lengviau ištvėrėme, nes į mokymo procesą įsitraukėme komandomis: aplink mokymo koordinatorius susibūrė kiti mokytojai ir…

Prieš pandemiją pradėti pokyčiai Kauno gimnazijai padėjo pasitikti nuotolinio ugdymo iššūkius: laiku susidraugavo su IT

4 kovo, 2021

Technologijos ugdymo procese užima vis svarbesnį vaidmenį, o pandemijos nulemta nuotolinio mokymo(si) būtinybė tik dar labiau išryškino IT raštingumo svarbą. Tačiau siekiant, kad kiekvienas moksleivis mokykloje galėtų gauti reikiamą dėmesį, augtų ir tobulėtų kaip asmenybė, vien apsirūpinti naujausiais technologiniais sprendimais nepakanka. Tam ne mažiau svarbu mokyklų bendruomenėse ugdyti atvirumą ir imlumą technologijoms. Tuo įsitikinę Kauno Veršvų gimnazijos direktorius Žilvinas Damijonaitis ir pavaduotoja ugdymui Renata Lincevičienė, kurie, nepaisant šių dienų iššūkių,…

Apie bendradarbiavimą mokykloje

9 lapkričio, 2020

Trečiąjį kartą įvyko „Renkuosi mokyti!“ konferencija „Mokyklos (ne)standartas“, kurioje mokyklų bendruomenės kasmet dalijasi žiniomis ir patirtimi, susirenka diskutuoti, ieškoti sprendimų. Tai renginys, į kurį susiburia švietimo bendruomenė, norinti prisidėti prie teigiamų pokyčių švietime. Šiemet pasirinktas kitoks konferencijos formatas: dalyviai turėjo pasirinkti vieną iš keturių grupių (bendradarbiavimas su tėvais, individualizavimas, įtraukioji pamoka ir bendruomeniškumas), kiekvienoje iš jų pristatyti du „Renkuosi mokyti!“ 9-osios kartos mokyklų įgyvendinti pokyčio projektai ir perskaitytas vienas eksperto…

„Varpo“ gimnazijoje – nauja tradicija

31 rugpjūčio, 2020

Į Klaipėdos „Varpo“ gimnaziją su projektu „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai“ ateina pokyčiai. Vienas iš jų – šventė būsimiems gimnazijos pirmokams „Keipk savo kompasą į mokyklą“. Mokyklos pokyčio komanda nutarė, kad būsimiems gimnazistams būtų labai svarbu ir naudinga dar prieš prasidedant pamokoms neformalioje aplinkoje pažinti vienas kitą, būsimus mokytojus ir mokyklą, jog rugsėjį jau drąsiai ateitų į žinomą aplinką. Tad šventė vyko šį ketvirtadienį, dar likus kelioms dienoms iki rugsėjo…

Pokyčio projekto „Čia įgyjama supergalių!“ renginys

23 kovo, 2020

Klaipėdos „Varpo“ gimnazijos veiklos, įgyvendinant „Renkuosi mokyti!“ pokyčio projektą Kelionė po Mažąją Lietuvą – patyriminio ir įtraukiojo ugdymo sėkmė Monika Šulcaitė-Jaunienė, Klaipėdos „Varpo“ gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros vyr. mokytoja Švietimo srityje pastaruoju metu vis dažniau kalbama apie įtraukųjį ugdymą, orientuotą į pagarbą kiekvieno besimokančiojo asmenybei, skirtybių pripažinimą, toleranciją, individualią mokymosi sėkmę. Siekdama užtikrinti visų mokinių efektyvų ir sėkme paremtą ugdymąsi, ,,Varpo“ gimnazija mokinių atostogų metu pakvietė Klaipėdos mokyklų bendruomenių…

Pokyčiai mokyklose: kokių patirčių galime pasimokyti iš verslo?

27 balandžio, 2018

Įgyvendindami projektą „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“, sutelkėme konsultantų komandą, padedančią mokykloms kurti pokyčio projektus. Tai ilgalaikis, į tvarius pokyčius orientuotas virsmas, tad labai svarbu atsitraukti ir pamatyti save iš šalies, įkvėpimo ir idėjų ieškoti kuo įvairesniuose šaltiniuose. Džiaugiamės, jog tokiu atradimu vieni kitiems tapo Vilniaus šv. Kristoforo progimnazija ir įmonė inTegra House. Kas sieja verslo organizaciją ir mokyklą, kaip vyksta transformacija ir gimsta sinergija – įspūdžiuose po mokymų. Balandžio…

Pristatome mokyklų pokyčių projektus

27 kovo, 2018

Pokyčiai įsibėgėja! Mokyklų pokyčių komandos po konsultacijų ir mokymų apsibrėžė pokyčių kryptį, susiplanavo pagrindinius žingsnius ir ėmėsi jų įgyvendinimo. Susitelkusios mokyklos bendruomenės sieks: • Stiprinti bendravimo ir bendradarbiavimo kultūrą • Dažniau taikyti aktyvius mokymosi metodus • Pritaikyti mokyklos erdves aktyviam ugdymo procesui • Aktyviau įtraukti tėvus į mokyklos gyvenimą • Tobulinti mokinių individualios pažangos vertinimą • Reguliuoti mokymosi krūvį Kviečiame išsamiau susipažinti su kiekvienos projekte „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“…

Vaikai papasakojo, kokių pokyčių mokyklose norėtų labiausiai

20 sausio, 2018

Keturiolikoje projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!” mokyklų jungtinė Šiaulių universiteto tyrėjų grupė (L. Miltenienė, S. Balčiūnas, J. Valuckienė, M. Damkuvienė) analizavo įtraukiojo (inkliuzinio) ugdymo(si) požymius ir procesus, tyrinėdami kiekvienos jų kultūrą, politiką ir praktiką.  Atliktas tyrimas naujas ir vertingas ne tik savo apimtimi, bet ir tuo, kad reiškinys buvo analizuojamas sistemiškai,  remiamasi visų svarbiausių ugdymo proceso dalyvių – mokinių, tėvų ir pedagogų nuomone. Gavusios tyrimo ataskaitą, projekto mokyklos planuos…

Stakliškių gimnazijos direktorius – programos alumnas V. Kornejevas

21 gruodžio, 2017

Laimėjęs Prienų rajono švietimo skyriaus skelbtą konkursą, Stakliškių gimnazijos direktoriaus pareigas nuo lapkričio vidurio eina pirmosios kartos „Renkuosi mokyti!“ alumnas Vygantas Kornejevas. Darbas kaimiškoje Stakliškių gimnazijoje susijęs su naujais iššūkiais, kurių V. Kornejevas nesibaimina, savo idėjomis jis pasidalino ir su vietos laikraščio „Gyvenimas“ redakcija. Pirmąsias dvi darbo savaites direktorius skyrė susipažinimui su gimnazijos bendruomenės nariais, o lapkričio 30 dieną surengė pirmąjį bendrą susirinkimą su pedagogais, kuriame išdėstė gimnazijos siekiamybę –…

Įvyko lyderystės mokymai mokyklų vadovams

13 gruodžio, 2017

Gruodžio 7-8 d. įvyko projekte „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ dalyvaujančių mokyklų vadovų mokymai su švietimo eksperte iš Didžiosios Britanijos dr. Coleen Jackson. Mokymų metu didžiausias dėmesys skirtas mokyklos direktoriaus kaip lyderio vaidmeniui. Kalbėta apie lyderystės strategijas, lyderiui būdingas savybes, kaip dalyvavimas projekte galėtų padėti joms atsiskleisti.  Svarbu ne tik būti lyderiu, bet ir įgalinti kitus savyje atrasti tokių savybių, sutelkti ir parengti kolektyvą pokyčiams. Ekspertė pabrėžė, jog mokykla yra…

Įsibėgėja mokyklų pokyčio projekto darbai

1 gruodžio, 2017

„Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ projekte dalyvaujančios mokyklos lapkričio mėn. tęsė pasirengimą pokyčio projektui.  Susibūrusios į grupes mokyklos dirbo drauge ir konsultavosi su tyrėjais. Konsultacijų metu grupės analizavo mokyklų stiprybes, išskyrė kiekvienos mokyklos ekspertines sritis, kur galėtų konsultuoti kitas mokyklas, pvz. individualios pažangos stebėjimas, bendradarbiavimas su tėvais, mokinių tarybos veikla ir pan.; analizavo mokyklų silpnybes, išskyrė kiekvienai mokyklai labiausiai pokyčio reikalaujančią sritį, pvz. mokytojų bendradarbiavimą, aktyvų mokymą(si), mokyklos socialinį uždarumą,…

Įvyko pirmieji mokyklų pokyčių komandų mokymai

31 spalio, 2017

Spalio 30-31 d. Mokyklų tobulinimo centre susirinko projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ pokyčių komandos – iš viso beveik 100 mokytojų ir mokyklų vadovų iš visos Lietuvos. Kiekviena mokykla, dalyvaujanti projekte, turi suformuoti pokyčio komandą, kuri inicijuos ir įgyvendins pokyčius mokyklos politikoje, kultūroje ar praktikoje, kurie kurtų geresnes sąlygas įtraukiajam ugdymui. Pirmąją dieną dalyviams Šiaulių universiteto tyrėjai pristatė mokyklose atlikto tyrimo rezultatus. Tyrimu buvo siekiama įvertinti esamą įtraukiojo ugdymo situaciją…

Vasaros maršrutas – dviračiais po RM7 mokyklas

30 birželio, 2017

Vasara – atostogų ir kelionių metas, tačiau net ir laisvu laiku „Renkuosi mokyti!“ septintosios kartos mokytojos (RM7) nepamiršta savo misijos. Sėdusios ant dviračių ir numynusios daugiau nei 200 kilometrų jos aplankė viena kitos mokyklas, o pakeliui dar labiau sustiprino tarpusavio bendrystę, pasidalino vienerių metų mokytojavimo patirtimi, apžiūrėjo mokyklas ir visiems priminė, jog mokytojo darbas kupinas iššūkių ir įdomios veiklos  kiekvieną dieną. Į nuotykį leidosi Eglė Stankūnaitė, Rita Butkuvienė, Vaida Godvišaitė-Čepkauskienė,…

Susipažinkime – projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ dalyviai

19 birželio, 2017

Praūžus projekto atidarymo renginiui, pristatome „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ dalyvius: mokyklas ir jose dirbsiančius aštuntosios kartos „Renkuosi mokyti!“ mokytojus. Iš viso į pirmąjį projekto etapą įsitraukia 14 mokyklų ir 14 „Renkuosi mokyti!“ mokytojų. Kviečiame susipažinti! Vilniaus Antakalnio progimnazija, direktorius Tomas Jankūnas ir „Renkuosi mokyti!” mokytoja Agnė Mačiulytė, neformalus ugdymas.   Kauno Jurgio Dobkevičiaus progimnazija, direktorė Lina Viršilienė ir „Renkuosi mokyti!” mokytoja Justina Marija Grikėnaitė,  anglų k.   Šilalės Simono…

Programą įgyvendina

Pagrindinis partneris

Priklausome tarptautiniam tinklui

Draugai ir rėmėjai

+
Slapukų nustatymai
Būtinieji
Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, mūsų sistemose negali būti išjungti.
Funkciniai
Šie slapukai suteikia galimybę pagerinti funkcionalumą ir suasmeninimą, pavyzdžiui, jie pagerina pateikiamo turinio formatą ir formą, nustato šrifto dydį ar svetainės elementų pozicijas. Jie gali būti įdiegti mūsų arba kitų tiekėjų, kurie teikia į mūsų puslapius įdėtas paslaugas. Jei neleisite šiems slapukams veikti, kai kurios ar visos minėtos funkcijos negalės tinkamai veikti. Funkciniai slapukai šiuo metu nenaudojami.
Statistiniai
Šie slapukai leidžia mums skaičiuoti apsilankymus ir lankytojų srauto šaltinius, kad galėtume matuoti ir gerinti svetainės veikimą. Pvz., pateikti skaitomiausią turinį pagal rubrikas, kategorijas. Visa šių slapukų informacija yra apibendrinta, todėl anoniminė. Jei neleisite šiems slapukams veikti, nežinosime, kad lankėtės mūsų puslapyje. Statistiniai slapukai šiuo metu nenaudojami.
Reklaminiai
Šiuos slapukus per mūsų svetainę naudoja mūsų reklamos partneriai. Tos bendrovės gali juos naudoti jūsų interesų profiliui formuoti ir jums tinkamoms reklamoms kitose svetainėse parinkti. Jie veikia unikaliai identifikuodami jūsų naršyklę ir įrenginį. Jei neleisite šiems slapukams veikti, įvairiose kitose svetainėse nematysite mūsų tikslingai Jums skirtų pasiūlymų. Reklaminiai slapukai šiuo metu nenaudojami.