Apie atranką
I etapas. Kandidato anketa

II etapas. Motyvacinė anketa

III etapas. Grupinė atranka

IV etapas. Individualus pokalbis

Pakviečiame dalyvauti

Surandama mokykla

Trišalis susitarimas

- Kandidato anketa – anketą kiekvienais metais galima pildyti lapkričio-vasario mėnesiais. Kandidatai/-ės pateikia informaciją apie savo išsilavinimą ir patirtį. *formaliųjų reikalavimų atitikimas
- Motyvacinė anketa – pirmą etapą praėjusių kandidatų/-čių prašome išsamiau aprašyti savo kompetencijas ir motyvaciją, atsakyti į kūrybinius ir analitinius klausimus.
- Grupinė atranka – šiame etape kviečiame atlikti užduotis grupėje ir vesti 7 min. trukmės simuliacinę pamoką.
- Individualus pokalbis – į tolesnį etapą patekę/-usios kandidatai/-ės internetu pildo asmenybės ir bendrųjų gebėjimų testus ir gauna kvietimą susitikti individualiam pokalbiui.
- Sveikiname ir kviečiame prisijungti prie programos!
- Surandama mokykla – pagal mokomąjį dalyką ir vietą pasiūlome vieną ar kelias mokyklas, kuriose dalyvis/-ė gali apsilankyti ir pasirinkti, kurioje dirbs nuo mokslo metų pradžios.
- Trišalis susitarimas – sudaromas „Renkuosi mokyti!“ programos, dalyvio/-ės ir mokyklos, dviejų mokslo metų trukmės susitarimas.
Formalieji reikalavimai
Atrankoje gali dalyvauti kandidatai atitinkantys šiuos kriterijus:
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas*. Atrankoje gali dalyvauti ir paskutinio kurso studentai, įgysiantys universitetinio bakalauro laipsnį iki rugsėjo 1 d.
- Pedagoginio darbo patirtis nėra būtina arba negali būti ilgesnė nei vieneri darbo mokykloje mokytoju metai. Darbu mokykloje šiuo atveju nelaikomos: atliktos pedagoginės praktikos studijų metu, įvairios savanoriškos veiklos, neformalių veiklų organizavimas mokykloje.
- Pedagogo kvalifikacija nėra būtina, norint dalyvauti atrankoje. Tačiau jeigu ją jau turi, taip pat gali dalyvauti.
*Atrankoje gali dalyvauti ir kolegijų absolventai jei studijų metu įgijo ir pedagogo kvalifikaciją.
Į ką kreipiame dėmesį atrankoje?
Dirbdamas/ -a mokykloje neišvengsi sudėtingų situacijų, kur turėsi savarankiškai priimti sprendimus ir atsakomybę už juos, išlikti tvirtas/ -a, nenuleisti rankų. Tad programos atrankoje didelį dėmesį skiriame ne tik tam ar kandidatas/ -ė tinka programai, bet ir tam ar programa tinka kandidatui/ -ei. Mums labai svarbus aspektas „Renkuosi mokyti!“ vizijos supratimas ir tikėjimas ja, vertybinis kandidato/ -ės atitikimas bei motyvacija ir noras aktyviai veikti kuriant pokyčius. Taip pat dėmesį skiriame tokioms kompetencijoms, kaip: lyderystė, kritinis mąstymas ir problemų sprendimas, bendravimas ir bendradarbiavimas, komunikavimas, mokymasis ir refleksija bei profesinė kompetencija. Mums svarbios šios tavo asmeninės savybės ir įgūdžiai: lyderystė, kritinis mąstymas ir problemų sprendimas, bendravimas ir bendradarbiavimas, komunikavimas, mokymasis ir refleksija, profesinė kompetencija.
Daugiau apie tai kokių savybių ir įgūdžių turinčių kandidatų ieškome >



