Apie atranką

  1. Kandidato anketa – anketą kiekvienais metais galima pildyti lapkričio-vasario mėnesiais. Kandidatai/-ės pateikia informaciją apie savo išsilavinimą ir patirtį. *formaliųjų reikalavimų atitikimas
  2. Motyvacinė anketa – pirmą etapą praėjusių kandidatų/-čių prašome išsamiau aprašyti savo kompetencijas ir motyvaciją, atsakyti į kūrybinius ir analitinius klausimus.
  3. Grupinė atranka – šiame etape kviečiame atlikti užduotis grupėje ir vesti 7 min. trukmės simuliacinę pamoką.
  4. Individualus pokalbis – į tolesnį etapą patekę/-usios kandidatai/-ės internetu pildo asmenybės ir bendrųjų gebėjimų testus ir gauna kvietimą susitikti individualiam pokalbiui.
  5. Sveikiname ir kviečiame prisijungti prie programos!
  6. Surandama mokykla – pagal mokomąjį dalyką ir vietą pasiūlome vieną ar kelias mokyklas, kuriose dalyvis/-ė gali apsilankyti ir pasirinkti, kurioje dirbs nuo mokslo metų pradžios.
  7. Trišalis susitarimas – sudaromas „Renkuosi mokyti!“ programos, dalyvio/-ės ir mokyklos, dviejų mokslo metų trukmės susitarimas.

Atrankoje gali dalyvauti kandidatai atitinkantys šiuos kriterijus:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas*. Atrankoje gali dalyvauti ir paskutinio kurso studentai, įgysiantys universitetinio bakalauro laipsnį iki rugsėjo 1 d.
  • Pedagoginio darbo patirtis nėra būtina arba negali būti ilgesnė nei vieneri darbo mokykloje mokytoju metai. Darbu mokykloje šiuo atveju nelaikomos: atliktos pedagoginės praktikos studijų metu, įvairios savanoriškos veiklos, neformalių veiklų organizavimas mokykloje.
  • Pedagogo kvalifikacija nėra būtina, norint dalyvauti atrankoje. Tačiau jeigu ją jau turi, taip pat gali dalyvauti.

*Atrankoje gali dalyvauti ir kolegijų absolventai jei studijų metu įgijo ir pedagogo kvalifikaciją. 

Dirbdamas/ -a mokykloje neišvengsi sudėtingų situacijų, kur turėsi savarankiškai priimti sprendimus ir atsakomybę už juos, išlikti tvirtas/ -a, nenuleisti rankų. Tad programos atrankoje didelį dėmesį skiriame ne tik tam ar kandidatas/ -ė tinka programai, bet ir tam ar programa tinka kandidatui/ -ei. Mums labai svarbus aspektas „Renkuosi mokyti!“ vizijos supratimas ir tikėjimas ja, vertybinis kandidato/ -ės atitikimas bei motyvacija ir noras aktyviai veikti kuriant pokyčius. Taip pat dėmesį skiriame tokioms kompetencijoms, kaip: lyderystė, kritinis mąstymas ir problemų sprendimas, bendravimas ir bendradarbiavimas, komunikavimas, mokymasis ir refleksija bei profesinė kompetencija. Mums svarbios šios tavo asmeninės savybės ir įgūdžiai: lyderystė, kritinis mąstymas ir problemų sprendimas, bendravimas ir bendradarbiavimas, komunikavimas, mokymasis ir refleksija, profesinė kompetencija.

Daugiau apie tai kokių savybių ir įgūdžių turinčių kandidatų ieškome >