Suomija svarsto apie fenomenais grįstą ugdymą, kuris integruotų skirtingus dalykus vienai tematikai. Pavyzdžiui „miestas“ kaip fenomenas ir tada jis nagrinėjamas literatūroje, geografiniu, pilietiniu, istoriniu, matematiniu-urbanistiniu požiūriu ir pan. Lietuvoje, tai pavieniai atvejai, o daugumoje mokyklų informacinės ir komunikacinės technologijos vis dar daugiausia naudojamos tik technologijų ar informacinių technologijų pamokose. Kaip žengti žingsnį pokyčių link?
„Žinių radijo“ laidoje „Rytdienos karta“ dalyvauja ir apie technologijų naudojimą mokykloje kalba programos „Renkuosi mokyti!“ alumnai: informacinių technologijų mokytojas Mindaugas Breiva ir Erudito licėjaus direktoriaus pavaduotoju ugdymui Vygantas Kornejevas.
Laidos įrašą peržiūrėti ir išklausyti galite čia