Naujienos

Naujienos

Sveikiname!

vasario 15, 2018

Švenčiame atkurtos Lietuvos šimtmetį. Išdidžiai keliame trispalvę, mūsų vienybės ir laisvės simbolį. Simbolį idealų, atvedusių mus į 1918 m. vasario 16 d. ir lydinčių mus šiandien. Tikime, kad šalies ateitis prasideda klasėje. Susitelkime, kad padėtume augti laisvoms, bet atsakingoms asmenybėms. Stiprioms savo vienybe, bet nepraradusioms savo skirtybių. Kad ir kitame šimtmetyje iš jų išaugtų „vienas žodis Lie-tu-va“. Su švente ir ačiū, kad esate kartu!  

Moksleivių laukia „Geriausia ever pamokų…

vasario 9, 2018

Kovo 15 d. vyresniųjų klasių moksleivių laukia ypatingos pamokos, per kurias miegoti ar laukti skambučio tikrai neteks. Lietuvoje ir pasaulyje savo sričių lyderiais laikomi žmonės susivienijo tam, kad šalies moksleiviams parodytų, kaip atrodo pati geriausia pamokų diena. Prie projekto jungiasi ir „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“. DELFI projekto „Geriausia ever pamokų diena“ metu 9-12 klasių moksleiviai galės susipažinti su įkvepiančiomis asmenybėmis, kurių sėkmingu pavyzdžiu norisi sekti. Organizatoriai žada naujas patirtis, kurios…

U. Penkauskaitė: mokyti kitaip

vasario 8, 2018

Urtė Penkauskaitė yra programos „Renkuosi mokyti!” programos alumnė. Pasibaigus dvejų metų programai ji nusprendė pasilikti švietimo srityje ir toliau dirbti su vaikais, tad šiuo metu Vilniaus Petro Vileišio progimnazijoje prancūzų kalbos moko vaikus nuo trečios iki aštuntos klasės. „Visų pirma, „mokyti kitaip“ man asocijuojasi su drąsa. Drąsa siūlyti alternatyvius mokymosi būdus, originalius sprendimus. Nebijoti išeiti iš pamokos, programos rėmų, turint tikslą padėti kiekvienam vaikui pasiekti mokymosi sėkmę. „Mokyti kitaip“ man…

Pataria RM mokytojai: kaip susikalbėti…

vasario 7, 2018

Šiauliuose dirbanti klasių kuratorė Gabrielė Rimkutė, „Renkuosi mokyti!“ aštuntosios kartos dalyvė, regis, surado raktą į vaikų širdį. Sutarti su vaikais jai sekasi puikiai. Ir savo patarimais ji dalijasi su tėvais ir kitais mokytojais. Pasak Gabrielės, galima pastebėti, kad daug šiuolaikinių vaikų – individualistai. „Jiems yra svarbu pasiekti savo tikslus, išreikšti save ir jaustis gerais kokioje nors srityje. Kai pavyksta gyventi pagal šias vertybes – vaikai yra laimingi. Tikiu, kad šios…

Požiūris: trys švietimo lygiai

vasario 2, 2018

Technologijų keičiamai naujajai mokinių kartai tradicinės ir formalios pamokos nebeįdomios. Mokinių sudominimas – rimtas iššūkis. Tačiau mokyklos šiandien susiduria ir su rimtesnėmis problemomis. Kokios jos ir kaip jas spręsti, delfi.lt  pasakojo ir  Eglė Pranckūnienė, viena iš „Renkuosi mokyti!”  programos steigėjų. Mokykloms kenkia politiniai žaidimai VšĮ Mokyklų tobulinimo centro steigėjos Eglės Pranckūnienės akimis, didžiausias šiuolaikinės mokyklos problemas patogiausia įvardinti ir suprasti analizuojant jas trimis lygmenimis – nacionaliniu, savivaldos ir mokyklų lygiu. Išskirdama…

E. Pranckūnienė: ant dabartinių mokytojų…

sausio 30, 2018

Ar pasitikime žmonėmis, dirbančiais mokyklose? Ar mūsų švietimo sistema orientuota į žmones, ar į rodiklius? Apie tai kalbamės su švietimo eksperte Egle Pranckūniene, Mokyklų tobulinimosi centro steigėja. Kokia pagrindinė mokyklos funkcija – ar parengti visapusiškai harmoningą asmenybę, ar ruošti specialistus šalies ūkiui? Nepriklausomybės pradžioje buvo kuriama švietimo vizija, siekusi paruošti visavertę asmenybę, atskleisti kiekvieno žmogaus potencialą, o darbo rinka niekada nebuvo pagrindinis vizijos kūrėjų tikslas. Europos Sąjungai – ekonominei sąjungai…

„Renkuosi mokyti!“ mokytojai galės mokyti…

sausio 29, 2018

Programa „Renkuosi mokyti!“ žengia dar vieną žingsnį – nuo šiol jos dalyviai galės dirbti ir pradinių klasių mokytojais. Ši galimybė atsirado bendradarbiaujant su Vilniaus miesto savivaldybe, taip siekiama spręsti didėjantį pradinių klasių mokytojų trūkumą sostinėje. „Atrankų metu sutinkame nemažai entuziastingų, vaikus mylinčių jaunų žmonių, kurie norėtų mokyti mažiausius mokinukus. Džiaugiamės, kad nuo šiol mokyklos durys atviros ir jiems, o reikalingą kvalifikaciją šie dalyviai įgaus mūsų mokymų metu bei studijuodami pradinio…

Kodėl švietimas yra mūsų visų…

sausio 26, 2018

Pakalbinome „Renkuosi mokyti!“ patariamosios valdybos narius, kodėl į pokyčius švietime turėtų įsitraukti ne tik valstybinės institucijos, nevyriausybinės organizacijos, bet ir verslo atstovai bei visuomenės lyderiai. Kviečiame skaityti arba žiūrėti video interviu. Elena Aleknavičienė, Vilniaus prekybos paramos fondo „Dabar“ direktorė: „Verslas Lietuvoje yra subrendęs, kad prisiimtų atsakomybę už aplinką, kurioje veikia“ Fondas atliko savo veiklos reviziją 2016 m. pradžioje. Peržiūrėdami ligtolines veiklas, mes supratome, kad norime pakeisti pagrindinį darbo principą –…

Noriu kurti gerą mokyklą, kurioje…

sausio 25, 2018

Pažintis su pašnekovu Donatas Kriukas (32 m.) gimė ir vaikystę praleido Panevėžio mieste. Po mokyklos pasirinko studijas Vilniuje, kur įsitvirtino ir sukūrė šeimą. 2008 m. po Lietuvos socialinės programos „Renkuosi mokyti!“ D. Kriukas pradėjo dirbti technologijų mokytoju Vilniaus Salomėjos Nėries gimnazijoje, kurioje dirba ir šiuo metu. Šiuo metu D. Kriukas gimnazijoje dėsto keturias disciplinas: technologijas, grafinį dizainą, taikomąjį meną; amatus, dizainą ir fotografiją. 2014 m. D. Kriukui buvo suteikta mokytojo…

Svečiuose pas „Labas rytas, Lietuva!“

sausio 23, 2018

Sausio 22 d. svečiavomės LRT laidoje „Labas rytas, Lietuva!“, kurioje pristatėme projektą „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ bei pakvietėme prisijungti mokyklas ir būsimuosius „Renkuosi mokyti!“mokytojus. „Mes į mokyklas ateiname ne tik su jaunais mokytojais,  bet siūlome mokykloms daug didesnę pagalbą. Visą programa yra nukreipta į įtraukiojo ugdymo sampratą.  O į traukusis ugdymas yra ugdymas, įtraukiantis kiekvieną mokinį, atsižvelgiantis į kiekvieno mokinio gebėjimus, poreikius“, – programą pristatė Mokyklų tobulinimo centro įkūrėja Eglė Pranckūnienė. Programoje dalyvaujančiose mokyklose…

Vaikai papasakojo, kokių pokyčių mokyklose…

sausio 20, 2018

Keturiolikoje projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!” mokyklų jungtinė Šiaulių universiteto tyrėjų grupė (L. Miltenienė, S. Balčiūnas, J. Valuckienė, M. Damkuvienė) analizavo įtraukiojo (inkliuzinio) ugdymo(si) požymius ir procesus, tyrinėdami kiekvienos jų kultūrą, politiką ir praktiką.  Atliktas tyrimas naujas ir vertingas ne tik savo apimtimi, bet ir tuo, kad reiškinys buvo analizuojamas sistemiškai,  remiamasi visų svarbiausių ugdymo proceso dalyvių – mokinių, tėvų ir pedagogų nuomone. Gavusios tyrimo ataskaitą, projekto mokyklos planuos…

R. Dargis: kaip keičiasi mokytojo…

sausio 18, 2018

Pakalbis su „Renkuosi mokyti!“ patariamosios valdybos nariu, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentu Robertu Dargiu apie besikeičiantį pasaulį aplink mus ir naują mokytojo vaidmenį. Kviečiame skaityti arba žiūrėti video interviu. Keičiasi viskas, kas mums buvo įprasta „Pasaulyje šiandien vyksta iš esmės tektoniniai lūžiai, ir, visų pirma, technologiniai lūžiai. Pirmoji pramoninė revoliucija iš esmės suformavo pasaulį tokį, kokį šiandien mes matom: su transporto, logistikos centrais, gamyklomis, miestais, net su mūsų visuomene, ta, kuri…

Ž. Šilėnas: kodėl verta išbandyti…

sausio 17, 2018

Lietuvos laisvosios rinkos prezidentas Žilvinas Šilėnas apie iššūkį būti mokytoju: ką patirsite ir išmoksite, atsistoję prieš klasę. Penkios priežastys, kodėl verta prisijungti: „Tiems, kas kažkada norėjo būti mokytoju. Yra tokia programa http://www.renkuosimokyti.lt/ , kurios esmė – būk mokytoju. Aš esu buvęs mokytoju dar iki tol, kol tokia programa buvo. Patiko. Dėl šių priežasčių: Džiaugsmas. Smagu pratampyti moksleivių jaunas smegenis, apie tai, koks nuostabus ir keistas yra pasaulis. Kad dalykai, kurie atrodo savaime suprantami,…

Apdovanojimai prezidentūroje

sausio 11, 2018

Sausio 11 d. prezidentūroje buvo apdovanoti jau penktus metus DELFI vykdomo projekto „Herojai tarp mūsų“ dalyviai. Šį kartą DELFI pakalbino 10 emigrantų, apsisprendusių grįžti namo. Tarp herojų – ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojas Linas Tranas. Didžiojoje Britanijoje, Danijoje ir Vokietijoje filosofiją studijavęs Linas šiandien Raseinių „Šaltinio“ progimnazijoje moko vaikus etikos. „Šiais metais herojų atranka buvo vykdoma objektyvios komisijos, buvo atrinkti žmonės, kurie kažkada sugrįžo, turintys didžiulę patirtį, vyresni, jaunesni, su įvairiausia…

Projektą įgyvendina

Pagrindinis partneris

Draugai ir rėmėjai