Kokių dalyvių ieškome

Ieškome aktyvių, iniciatyvių žmonių, norinčių išbandyti save dirbant patį prasmingiausią – mokytojo darbą. Kviečiame prisijungti tuos, kurie nori dalintis ir tobulėti, prisiimti atsakomybę ir atnešti naujų idėjų. Ieškome žmonių, kuriems rūpi vaikai, jų kasdiena ir jų ateitis. Prisijunk prie iniciatyvių žmonių bendruomenės, kurioje yra vertinamas kūrybiškumas, entuziazmas ir profesionalumas.

Kaip vyksta atranka:

  • 1. Kandidato/-ės anketa

    Anketą kiekvienais metais galima pildyti lapkričio-vasario mėnesiais. Kandidatai/-ės pateikia informaciją apie savo išsilavinimą ir patirtį.

  • 2. Motyvacinė anketa

    Pirmą etapą praėjusių kandidatų/-čių prašome išsamiau aprašyti savo kompetencijas ir motyvaciją, atsakyti į kūrybinius ir analitinius klausimus.

  • 3. Grupinės užduotys ir pamoka

    Šiame etape kviečiame atlikti užduotis grupėje ir vesti 7 min. trukmės simuliacinę pamoką.

  • 4. Testai ir interviu

    Į tolesnį etapą patekę/-usios kandidatai/-ės internetu pildo asmenybės ir bendrųjų gebėjimų testus ir gauna kvietimą susitikti individualiam pokalbiui.

  • 5. Sveikiname!

    Įveikus visus atrankos etapus kviečiame tapti „Renkuosi mokyti!“ programos dalyviais/-ėmis.

Formalieji reikalavimai dalyviams

Atrankoje gali dalyvauti kandidatai atitinkantys šiuos formaliuosius kriterijus:

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas*. Atrankoje gali dalyvauti ir paskutinio kurso studentai, įgysiantys universitetinio bakalauro laipsnį iki rugsėjo 1 d.

  • Pedagoginio darbo patirtis nėra būtina arba negali būti ilgesnė nei vieneri darbo mokykloje mokytoju/ -a metai. Darbu mokykloje šiuo atveju nelaikomos: atliktos pedagoginės praktikos studijų metu, įvairios savanoriškos veiklos, neformalių veiklų organizavimas mokykloje.

  • Pedagogo kvalifikacija nėra būtina, norint dalyvauti atrankoje. Tačiau jeigu ją jau turi, taip pat gali dalyvauti.

*Atrankoje gali dalyvauti ir kolegijų absoleventai / -ės jei studijų metu įgijo ir pedagogo kvalifikaciją. 

Kyla klausimų apie atranką ar programą?

 

Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus (D.U.K.)

Į ką kreipiame dėmesį atrankoje?

Dirbdamas/ -a mokykloje neišvengsi sudėtingų situacijų, kur turėsi savarankiškai priimti sprendimus ir atsakomybę už juos, išlikti tvirtas/ -a, nenuleisti rankų. Tad programos atrankoje didelį dėmesį skiriame ne tik tam ar kandidatas/ -ė tinka programai, bet ir tam ar programa tinka kandidatui/ -ei. Mums labai svarbus aspektas „Renkuosi mokyti!“ vizijos supratimas ir tikėjimas ja, vertybinis kandidato/ -ės atitikimas bei motyvacija ir noras aktyviai veikti kuriant pokyčius. Taip pat dėmesį skiriame tokioms kompetencijoms, kaip: lyderystė, kritinis mąstymas ir problemų sprendimas, bendravimas ir bendradarbiavimas, komunikavimas, mokymasis ir refleksija bei profesinė kompetencija.

 

Daugiau apie tai, ką vertiname atrankoje.