18 sausio, 2017
Pasaulio ekonomikos forumo parengtoje ataskaitoje „Naujoji švietimo vizija – skatinti socialinį ir emocinį mokymąsi pasitelkiant technologijas“ atkreipiamas dėmesys į tai, kad didėja atotrūkis tarp tų gebėjimų, kurie išugdomi, ir tų, kurių reikia gyvenime. Šioje ataskaitoje nagrinėjama, kaip pagrindinių gebėjimų ir charakterio savybių, reikalingų XXI a. švietimui, rinkinys, apibrėžtas ankstesnėje ataskaitoje („Naujoji švietimo vizija – atverti technologijų…
17 sausio, 2017
Siekti kuo aukštesnio įvertinimo šiandieninėje švietimo sistemoje jau tapo įprasta. Dešimtukas ar kitas teigiamas pažymys, daugelio nuomone, parodo ir įprasmina vaiko gabumus bei pastangas siekiant mokslo aukštumų. Vis dėlto specialistai teigia, kad tai ydingas požiūris, mat jie atspindi tik mažą dalį mūsų vaikų gabumų. Anot švietimo ekspertų, pažangos vertinimo pažymiais atsisakymas skamba naiviai, todėl reikia ieškoti…
9 sausio, 2017
Kokios turėtų būti šiuolaikinės technologijų pamokos? Ar ir šiandien vaikai mokyklose dar turi būti mokomi kepti kiaušinienę ir skusti bulves, ar šito gali išmokti ir namuose, o mokykloje per technologijų pamokas – valdyti dronus? Kodėl šiandieniniai moksleiviai skeptiškai vertina technologijų pamokas? Kaip juos įtraukti į technologijas? Apie tai LRT radijo švietimo laidoje „Dešimt balų“ kalba Vilniaus…
6 sausio, 2017
Sausio 5 d. Nacionaliniame muziejuje Lietuvos Didžiosios kunigaikštystės Valdovų rūmuose apdovanoti tarptautinių olimpiadų ir konkursų laimėtojai ir jų vadovai. Mokinius, juos rengusius mokytojus ir komandų vadovus sveikino Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis ir švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė. Gamtamokslinėms olimpiadoms daugelį metų mokinius rengia ir komandoms vadovauja Vilniaus universiteto Biotechnologijos instituto jaunesnysis mokslo darbuotojas Paulius L.…