7 vasario, 2018
Šiauliuose dirbanti klasių kuratorė Gabrielė Rimkutė, „Renkuosi mokyti!” aštuntosios kartos dalyvė, regis, surado raktą į vaikų širdį. Sutarti su vaikais jai sekasi puikiai. Ir savo patarimais ji dalijasi su tėvais ir kitais mokytojais. Pasak Gabrielės, galima pastebėti, kad daug šiuolaikinių vaikų – individualistai. „Jiems yra svarbu pasiekti savo tikslus, išreikšti save ir jaustis gerais kokioje nors…
2 vasario, 2018
Technologijų keičiamai naujajai mokinių kartai tradicinės ir formalios pamokos nebeįdomios. Mokinių sudominimas – rimtas iššūkis. Tačiau mokyklos šiandien susiduria ir su rimtesnėmis problemomis. Kokios jos ir kaip jas spręsti, delfi.lt pasakojo ir Eglė Pranckūnienė, viena iš „Renkuosi mokyti!” programos steigėjų. Mokykloms kenkia politiniai žaidimai VšĮ Mokyklų tobulinimo centro steigėjos Eglės Pranckūnienės akimis, didžiausias šiuolaikinės mokyklos problemas patogiausia…
30 sausio, 2018
Ar pasitikime žmonėmis, dirbančiais mokyklose? Ar mūsų švietimo sistema orientuota į žmones, ar į rodiklius? Apie tai kalbamės su švietimo eksperte Egle Pranckūniene, Mokyklų tobulinimosi centro steigėja. Kokia pagrindinė mokyklos funkcija – ar parengti visapusiškai harmoningą asmenybę, ar ruošti specialistus šalies ūkiui? Nepriklausomybės pradžioje buvo kuriama švietimo vizija, siekusi paruošti visavertę asmenybę, atskleisti kiekvieno žmogaus potencialą,…
26 sausio, 2018
Pakalbinome „Renkuosi mokyti!“ patariamosios valdybos narius, kodėl į pokyčius švietime turėtų įsitraukti ne tik valstybinės institucijos, nevyriausybinės organizacijos, bet ir verslo atstovai bei visuomenės lyderiai. Kviečiame skaityti arba žiūrėti video interviu. Elena Aleknavičienė, Vilniaus prekybos paramos fondo „Dabar“ direktorė: „Verslas Lietuvoje yra subrendęs, kad prisiimtų atsakomybę už aplinką, kurioje veikia“ Fondas atliko savo veiklos reviziją 2016…
25 sausio, 2018
Pažintis su pašnekovu Donatas Kriukas (32 m.) gimė ir vaikystę praleido Panevėžio mieste. Po mokyklos pasirinko studijas Vilniuje, kur įsitvirtino ir sukūrė šeimą. 2008 m. po Lietuvos socialinės programos „Renkuosi mokyti!“ D. Kriukas pradėjo dirbti technologijų mokytoju Vilniaus Salomėjos Nėries gimnazijoje, kurioje dirba ir šiuo metu. Šiuo metu D. Kriukas gimnazijoje dėsto keturias disciplinas: technologijas, grafinį…
23 sausio, 2018
Sausio 22 d. svečiavomės LRT laidoje „Labas rytas, Lietuva!“, kurioje pristatėme projektą „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ bei pakvietėme prisijungti mokyklas ir būsimuosius „Renkuosi mokyti!“mokytojus. „Mes į mokyklas ateiname ne tik su jaunais mokytojais, bet siūlome mokykloms daug didesnę pagalbą. Visą programa yra nukreipta į įtraukiojo ugdymo sampratą. O į traukusis ugdymas yra ugdymas, įtraukiantis kiekvieną mokinį, atsižvelgiantis į kiekvieno mokinio…
20 sausio, 2018
Keturiolikoje projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!” mokyklų jungtinė Šiaulių universiteto tyrėjų grupė (L. Miltenienė, S. Balčiūnas, J. Valuckienė, M. Damkuvienė) analizavo įtraukiojo (inkliuzinio) ugdymo(si) požymius ir procesus, tyrinėdami kiekvienos jų kultūrą, politiką ir praktiką. Atliktas tyrimas naujas ir vertingas ne tik savo apimtimi, bet ir tuo, kad reiškinys buvo analizuojamas sistemiškai, remiamasi visų svarbiausių ugdymo…
18 sausio, 2018
Pakalbis su „Renkuosi mokyti!“ patariamosios valdybos nariu, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentu Robertu Dargiu apie besikeičiantį pasaulį aplink mus ir naują mokytojo vaidmenį. Kviečiame skaityti arba žiūrėti video interviu. Keičiasi viskas, kas mums buvo įprasta „Pasaulyje šiandien vyksta iš esmės tektoniniai lūžiai, ir, visų pirma, technologiniai lūžiai. Pirmoji pramoninė revoliucija iš esmės suformavo pasaulį tokį, kokį šiandien…
17 sausio, 2018
Lietuvos laisvosios rinkos prezidentas Žilvinas Šilėnas apie iššūkį būti mokytoju: ką patirsite ir išmoksite, atsistoję prieš klasę. Penkios priežastys, kodėl verta prisijungti: „Tiems, kas kažkada norėjo būti mokytoju. Yra tokia programa http://www.renkuosimokyti.lt/ , kurios esmė – būk mokytoju. Aš esu buvęs mokytoju dar iki tol, kol tokia programa buvo. Patiko. Dėl šių priežasčių: Džiaugsmas. Smagu pratampyti moksleivių jaunas smegenis,…
11 sausio, 2018
Sausio 11 d. prezidentūroje buvo apdovanoti jau penktus metus DELFI vykdomo projekto „Herojai tarp mūsų“ dalyviai. Šį kartą DELFI pakalbino 10 emigrantų, apsisprendusių grįžti namo. Tarp herojų – ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojas Linas Tranas. Didžiojoje Britanijoje, Danijoje ir Vokietijoje filosofiją studijavęs Linas šiandien Raseinių „Šaltinio“ progimnazijoje moko vaikus etikos. „Šiais metais herojų atranka buvo vykdoma objektyvios…
5 sausio, 2018
Liko tik mėnuo iki galimybės dalyvauti naujų „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atrankoje – anketą galima užpildyti iki vasario 5 d. Jei apsisprendimui reikia daugiau informacijos, palaikymo ar susipažinimo su projekto komanda ir alumnais, kviečiame Tave į asmeninę konsultaciją sausio 17 d. Atsakysime į visus klausimus, papasakosime daugiau ir tradiciškai pasiūlysime puodelį arbatos ar kavos! Patogų laiką asmeninei…
21 gruodžio, 2017
Visos komandos vardu sveikiname su artėjančiomis šventėmis! Lai Kalėdų nakties stebuklas nušviečia kasdienybę, o Naujieji 2018 metai būna dosnūs prasmingų akimirkų, įdomių žmonių ir sėkmingų sprendimų!
21 gruodžio, 2017
Laimėjęs Prienų rajono švietimo skyriaus skelbtą konkursą, Stakliškių gimnazijos direktoriaus pareigas nuo lapkričio vidurio eina pirmosios kartos „Renkuosi mokyti!“ alumnas Vygantas Kornejevas. Darbas kaimiškoje Stakliškių gimnazijoje susijęs su naujais iššūkiais, kurių V. Kornejevas nesibaimina, savo idėjomis jis pasidalino ir su vietos laikraščio „Gyvenimas“ redakcija. Pirmąsias dvi darbo savaites direktorius skyrė susipažinimui su gimnazijos bendruomenės nariais, o…
13 gruodžio, 2017
Gruodžio 7-8 d. įvyko projekte „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ dalyvaujančių mokyklų vadovų mokymai su švietimo eksperte iš Didžiosios Britanijos dr. Coleen Jackson. Mokymų metu didžiausias dėmesys skirtas mokyklos direktoriaus kaip lyderio vaidmeniui. Kalbėta apie lyderystės strategijas, lyderiui būdingas savybes, kaip dalyvavimas projekte galėtų padėti joms atsiskleisti. Svarbu ne tik būti lyderiu, bet ir įgalinti kitus…