Naujienos

Naujienos

Po pirmojo atrankos etapo –…

kovo 6, 2017

Paskelbus atranką į projektą „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“, dalyvio anketas užpildė ir dvejus metus mokytojais padirbėti panoro 253 jauni žmonės. Planuojama, kad praėję griežtą atranką ir mokymus, rudenį mokyklose pradės dirbti 20 šio projekto dalyvių. Jaunuosius mokytojus priimti panoro 52 mokyklos iš visos Lietuvos. Kandidatų amžiaus vidurkis – 29 metai, daugelis jų yra baigę lietuvių…

Iš „Renkuosi mokyti!“ mokytojo gyvenimo:…

vasario 14, 2017

Sveiki, Esu Nerijus Medeišis ir jau ketvirtą rugsėjį sau sakau: renkuosi mokyti! 2006 m. rugsėjį iš mažo kaimelio Ignalinos rajone atklydau laimės ieškoti į Vilnių. Įstojau į Vilniaus universitetą, Ekologijos studijų programą GMF. Studijų metu be ornitofaunistinių tyrimų Kretuono apyežeryje, įsiliejau į VU Dainų ir šokių ansamblio veiklą, mentorystės programą (taip vadinosi užsienio studentų „priežiūra“ pirmosiomis…

Iš „Renkuosi mokyti!“ mokytojo gyvenimo:…

vasario 8, 2017

Gal gali trumpai prisistatyti? Esu Urtė Penkauskaitė. 2010 m. įstojau į Vilniaus universitetą, prancūzų filologijos studijų programą. 2014 m. baigiau bakalauro studijas, o 2015 m. tame pačiame Vilniaus universitete įgijau pedagogo kvalifikaciją laipsnio nesuteikiančiose Mokyklos pedagogikos studijose. Taip pat esu aktyvi skautė. Skautauju nuo 7 metų, dar būdama mokykloje pradėjau dirbti su jaunesniais skautais, manau, kad…

Startuoja projektas „Renkuosi mokyti –…

sausio 24, 2017

Viešoji įstaiga „Mokyklų tobulino centras“ (MTC), devintus metus įgyvendinanti jaunųjų mokytojų pritraukimo programą „Renkuosi mokyti“, pradeda naują projektą „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai“. Juo siekiama tvarių vadovavimo, ugdymo ir bendravimo pokyčių mokyklų bendruomenėse įtraukiant ir mokinius, ir mokytojus, ir mokyklų vadovus. Projekto metu bus remiamasi įtraukiojo ugdymo samprata bei sėkminga programos „Renkuosi mokyti!“ patirtimi. Imtis naujo…

Kokių gebėjimų reikia XXI a.…

sausio 18, 2017

Pasaulio ekonomikos forumo parengtoje ataskaitoje „Naujoji švietimo vizija – skatinti socialinį ir emocinį mokymąsi pasitelkiant technologijas“ atkreipiamas dėmesys į tai, kad didėja atotrūkis tarp tų gebėjimų, kurie išugdomi, ir tų, kurių reikia gyvenime. Šioje ataskaitoje nagrinėjama, kaip pagrindinių gebėjimų ir charakterio savybių, reikalingų XXI a. švietimui, rinkinys, apibrėžtas ankstesnėje ataskaitoje („Naujoji švietimo vizija – atverti technologijų…

Pažymiai neatspindi tikrojo mokinių talento…

sausio 17, 2017

Siekti kuo aukštesnio įvertinimo šiandieninėje švietimo sistemoje jau tapo įprasta. Dešimtukas ar kitas teigiamas pažymys, daugelio nuomone, parodo ir įprasmina vaiko gabumus bei pastangas siekiant mokslo aukštumų. Vis dėlto specialistai teigia, kad tai ydingas požiūris, mat jie atspindi tik mažą dalį mūsų vaikų gabumų. Anot švietimo ekspertų, pažangos vertinimo pažymiais atsisakymas skamba naiviai, todėl reikia ieškoti…

Kokios turėtų būti šiuolaikinės technologijų…

sausio 9, 2017

Kokios turėtų būti šiuolaikinės technologijų pamokos? Ar ir šiandien vaikai mokyklose dar turi būti mokomi kepti kiaušinienę ir skusti bulves, ar šito gali išmokti ir namuose, o mokykloje per technologijų pamokas – valdyti dronus? Kodėl šiandieniniai moksleiviai skeptiškai vertina technologijų pamokas? Kaip juos įtraukti į technologijas? Apie tai LRT radijo švietimo laidoje „Dešimt balų“ kalba Vilniaus…

Valdovų rūmuose apdovanoti tarptautinių olimpiadų…

sausio 6, 2017

Sausio 5 d. Nacionaliniame muziejuje Lietuvos Didžiosios kunigaikštystės Valdovų rūmuose apdovanoti tarptautinių olimpiadų ir konkursų laimėtojai ir jų vadovai. Mokinius, juos rengusius mokytojus ir komandų vadovus sveikino Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis ir švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė. Gamtamokslinėms olimpiadoms daugelį metų mokinius rengia ir komandoms vadovauja Vilniaus universiteto Biotechnologijos instituto jaunesnysis mokslo darbuotojas Paulius L.…

Projektą įgyvendina

Pagrindinis partneris

Draugai ir rėmėjai