16 gegužės, 2017
Lietuvos švietimo sistemoje turėtų būti nustatyti vienodi standartai, turėtų būti mažiau, tačiau geriau apmokamų mokytojų, o sektoriaus vadovybė turėtų įgauti daugiau galių ir atsakomybių – skelbia ekspertų siūlymai. Apie mokslo metų trukmę, mokytojų rengimą ir kitus švietimo iššūkius „Žinių radijuje“ su žurnalistu Aurimu Peredniu diskutavo ir Eglė Pranckūnienė, Mokyklų tobulinimo centro steigėja. Ji pasidalino ir gerąja…
11 gegužės, 2017
Birželio 13 d., 14 val. kviečiame visus savo draugus į šventinį projekto „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ atidarymo renginį Šv. Kotrynos bažnyčioje Vilniuje. Iš viso sulaukėme daugiau nei 50 mokyklų ir 250 jaunų žmonių, norinčių dvejus metus padirbėti mokyklose, paraiškų. Įveikę sudėtingą atranką, kvietimo tapti projekto dalyviais sulaukė 15 mokyklų ir 20 būsimųjų „Renkuosi mokyti!“ mokytojų. …
9 gegužės, 2017
Kaip neprarasti motyvacijos ir sutelktumo, jei pokyčiai, kurių siekiame švietime, vyksta ne iš karto, jų rezultatus galime tikėtis išvysti tik po kelių ar keliolikos metų? Pokalbis apie tai su pasaulinio garso žurnalistu ir knygų autoriumi Malcolm Gladwell. Diskusiją inicijavo tarptautinis tinklas „Teach for All“, kuriam priklauso ir „Renkuosi mokyti!“ programa. M. Gladwell rašo sociologijos ir psichologijos…
8 gegužės, 2017
Mūsų draugų ratas auga! Džiaugiamės pradėję bendradarbiauti su RAIT, priklausančia RAIT GROUP – vienai iš lyderiaujančių rinkos tyrimo kompanijų Baltijos šalyse. RAIT mums padės atliekant projekto žinomumo tyrimus, kurie leis efektyviau planuoti bei vykdyti komunikaciją. Daugiau apie kompaniją galite sužinoti apsilankę www.rait.lt
3 gegužės, 2017
Penktadienį, balandžio 28 d., Mokyklų tobulinimo centre pasidalinti mokyklose sukurtais pokyčiais susirinko „Renkuosi mokyti!“ programą baigiantys šeštosios kartos mokytojai. Ką gali jaunas mokytojas duoti mokyklai ir vaikams? Kokie pokyčiai yra įmanomi per ganėtinai trumpą laiką? Šie klausimai domino daugelį, susirinkusių išgirsti jaunųjų mokytojų pasakojimus. Kiekvienas iš jų pasidalino savo patirtimi: kaip suteikti daugiau balso vaikams mokyklose,…
2 gegužės, 2017
Mokyklų tobulinimo centras kartu su partneriais įgyvendinantis „Lyderių laiko“ projektą kviečia studijuoti Švietimo lyderystės magistrantūros studijų programoje. Studijos vyks ISM Vadybos ir ekonomikos universitete, jas sėkmingai baigusiems asmenims bus suteiktas vadybos magistro kvalifikacinis laipsnis. Švietimo lyderystės programos tikslas – parengti aukštos kvalifikacijos švietimo vadybos profesionalus – lyderius, gebančius kurti ir įgyvendinti lyderystės vardan mokymosi misiją įvairaus…
25 balandžio, 2017
Ši savaitė paskutinė, kai galite skirti 2 proc. nuo gyventojų pajamų mokesčio (GPM) savo pasirinktai organizacijai ar projektui. Jei vis dar neapsisprendėte, primename, kodėl prasminga remti „Renkuosi mokyti!“ Ačiū, kad prisidedate prie mūsų vizijos – mokymosi sėkmės ir džiaugsmo kiekvienam vaikui!
21 balandžio, 2017
Kompanijos fondas „Western Union Foundation“ įgyvendina švietimo programą „Education for Better“ bei skiria finansinę paramą švietimo srityje dirbančios nevyriausybinėms organizacijoms ir iniciatyvoms. Tarp ilgalaikių rėmimo partnerių yra ir „Teach for All“ programa. „Renkuosi mokyti!“, būdama pasaulinio tinklo „Teach for All“ nare, taip pat gali džiaugtis skiriama parama. Be finansinės pagalbos „Western Union“ žengia dar vieną žingsnį…
18 balandžio, 2017
Projekte „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ prasidėjo susitikimai su kandidatais į „Renkuosi mokyti!“ mokytojus. Iš 253 dalyvių, užpildžiusių anketas, sėkmingai pirmuosius atrankos etapus įveikė kiek mažiau nei pusė kandidatų. Kitas etapas atranką tęsiantiems kandidatams – grupinės užduotys. Darbas mokykloje yra daug bendradarbiavimo reikalaujanti veikla, tad norime pasižiūrėti, kaip būsimi programos dalyviai bendrauja su kitais, ar sugeba…
14 balandžio, 2017
Savo požiūrį į šiuo metu visuomenę įtraukusias švietimo diskusijas pateikė ir Andrius Tapinas. Savo straipsnyje naujienų portale „Delfi .lt“ Andrius mini ir „Renkuosi mokyti!“ programą kaip sektiną pavyzdį į mokyklas pritraukti vaikų sėkme besirūpinančių mokytojų: „Įsivaizduokime, drąsi šalis Lietuva visiškai atnaujina mokytojų rengimo programą, kad ir tuo pačiu „Renkuosi mokyti“ pagrindu, meta lėšas ir po kelių…
11 balandžio, 2017
Balandžio 10 d. dalyvavome antrojoje švietimo konferencijoje „LearnED“, vykusioje Vilniuje, Valdovų rūmuose. Pagrindinės konferencijos temos apėmė švietimą, vaikų ugdymą, tėvų vaidmenį, pedagogų darbą, ateities mokyklas – su netikėtomis įžvalgomis, gyvenimiškais pavyzdžiais, profesionalų patarimais. Džiaugiamės, kad konferencijoje buvo gausiai atstovaujama ir „Renkuosi mokyti!“ programa. Tarp renginio dalyvių sutikome nemažai programos mokytojų ir alumnų, taip pat patys dalinomės…
6 balandžio, 2017
Atėjo laikas geroms istorijoms! Šeštoji „Renkuosi mokyti!“ programos mokytojų karta baigia savo antruosius metus mokyklose. Ką gali jaunas mokytojas duoti mokyklai ir vaikams? Kokie pokyčiai yra įmanomi per ganėtinai trumpą laiką? Atsakymus išgirsime įkvepiančių istorijų popietėje, kur mokykloje sukurtais pokyčiais dalinsis „Renkuosi mokyti!“ programą baigiantys mokytojai. Taip pat svečiuose sulauksime mokyklų, nuėjusių savo pokyčių kelią „Erasmus“…
3 balandžio, 2017
Džiaugiamės, kad programa padovanojo vaikams dar vieną puikų mokytoją! Tarp M. Lukšienės jaunojo mokytojo premijos pretendentų – ir „Renkuosi mokyti!“ alumnas Nerijus Medeišis, Kuršėnų Stasio Anglickio mokyklos biologijos mokytojas. „Sutikau, ir nebuvo dienos, kad būčiau gailėjęsis savo sprendimo“, – apie savo dalyvavimą programoje ir mokytojo darbą sako Nerijus. Tokiu jo pasirinkimu ypač džiaugiasi auklėtiniai, pasak kurių,…
29 kovo, 2017
Pastarųjų tragiškų įvykių fone, taip pat minint savaitę be patyčių, vis girdisi raginimai: įtraukti, integruoti, atsigręžti į silpnesnius, mažinti atskirtį. O kaip yra iš tiesų? Jei atsigręšime į mokyklą ir klasę, sumažintą mūsų visuomenės modelį, ką pamatysime? Ar esame pasirengę dirbti su įvairiais vaikais, kiekvieno jų skirtybę traktuodami kaip galimybę, o ne naštą? Vyriausybės programos įgyvendinimo…