Mokykloms – paskutinė savaitė teikti paraiškas dalyvauti projekte „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“

Mokykloms – paskutinė savaitė teikti paraiškas dalyvauti projekte „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“

Prasidėjo paskutinė savaitė, kada mokyklos gali pateikti paraišką dalyvauti projekte „Renkuosi mokyti mokyklų kaitai!“  Užpildyti  atrankos anketą galima iki 2019 m. vasario 25 d.!

Trumpai primename naudas, kurios laukia projekte dalyvaujančių mokyklų:

– išsamus mokyklos tyrimas, atliekamas Šiaulių universiteto mokslininkų-tyrėjų;

– profesionalus konsultantas, padedantis mokyklai suplanuoti ir įgyvendinti pokyčio projektą;

– mokyklos vadovui ir pavaduotojui – tarptautinė vadybinių kompetencijų plėtros programa;

– mokymai ir renginiai visai mokyklos bendruomenei;

– tęstinė mentorystės programa „Renkuosi mokyti!“ mokytojo mentoriui;

– mokymai trims mokykloje jau dirbantiems mokytojams – pokyčio komandos nariams;

– intervizitacijos, bendradarbiavimas tarp mokyklų ir mokomasis vizitas į Latvijos ir Estijos mokyklas;

– entuziastingas, motyvuotas „Renkuosi mokyti!” mokytojas.

Kalba mokyklų vadovai: kodėl verta prisijungti prie „Renkuosi mokyti mokyklų kaitai!“?

Paprašėme projekte jau dalyvaujančių mokyklų pasidalinti savo patirtimi ir išskirti 3 dalykus, kuriais labiausiai džiaugiasi:

Danutė Janukienė, Raseinių r. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos direktorė

  1. Suteikta galimybė išspręsti trūkstamo mokytojo klausimą, be to, atėjęs jaunas žmogus į mokyklą įneša ir naujovių: išjudina nusistovėjusius standartus, keičia požiūrį į ugdymo procesą ir į patį mokinį.
  2. Dalyvaujant projekte sudaromos puikios galimybės mokytojams tobulinti kompetencijas.
  3. Pokyčių projekto rengimas, įgyvendinimas, konsultacijos atveria naujas galimybes bendradarbiauti, pasidalinti savo sėkmėmis, mokytis vieniems iš kitų. Labai naudingas profesionaliai atliktas įtraukiojo ugdymo tyrimas gimnazijoje.

Susipažinkite su gimnazijoje vykdomu pokyčio projektu

Birutė Klimašauskienė, Šiaulių Salduvės progimnazija, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

  1.  Galimybė inicijuoti mokyklai aktualų pokytį ir sistemingai, nuosekliai, padedant profesionalams jį diegti. Projekto sukurta sistema įgalina realiai, o ne teoriškai pasiekti rezultatų.
  2. Mokymai bendruomenei.
  3. Galimybė bendradarbiauti su kitomis ugdymo įstaigomis, mokytis vieniems iš kitų ir vieni su kitais.

Susipažinkite su progimnazijoje vykdomu pokyčių projektu

Sonata Petrauskienė, Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazija, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

  1. Mokykla, dalyvaudama projekte, turi galimybę įsivertinti esamą situaciją ir į tai atsižvelgdama daryti  reikalingus pokyčius. Be to, mokykla gauna kvalifikuotą pagalbą (seminarai, konsultacijos).
  2. Dalyvavimas projekte išjudina visą mokyklą. Tai yra kaip papildomas katalizatorius naujiems pokyčiams įgyvendinti.
  3. Su projektu į mokyklos bendruomenę ateina naujas mokytojas, kuris išjudina nusistovėjusius stereotipus, padeda išdrįsti imtis naujų veiklų, pasiūlo naujų idėjų ir metodų pamokoms.

Susipažinkite su gimnazijoje vykdomu pokyčio projektu

Skirmunda Martinionienė, Panevėžio „Vyturio“ progimnazija, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

  1. Turėjome kokybiškus mokymus, galimybę konsultuotis,  išgirsti kitų mokyklų patirtis, todėl galėjome giliau suvokti įtraukiojo ugdymo sampratą ir toje šviesoje pamatyti „Vyturio“ progimnaziją.
  2. Buvo galimybė planuoti pokytį vadovaujantis rimto tyrimo duomenimis.
  3. Taip pat gera galimybė mokykloje turėti RM mokytoją – ir mokytojui, ir mokyklos kolektyvui.

Susipažinkite su progimnazijoje vykdomu pokyčio projektu

Tamara Lukoševičienė,  „Santaros“ gimnazija, direktoriaus pavaduotoja

  1. Dirba jaunas, iniciatyvus, gerai paruoštas mokytojas, kuris turi naujų idėjų.
  2. Organizuojami mokymai mokyklų vadovams, mentoriams, komandos mokytojams, kurie praplečia akiratį, leidžia pasižiūrėti kitu kampu į ugdymo procesą.
  3. Yra galimybė susipažinti su gerąja kitų mokyklų, dalyvaujančių projekte, patirtimi.

 Susipažinkite su gimnazijoje vykdomu pokyčio projektu

Mokytis ir dalintis patirtimi – pas kaimynus

Vasario 18 d. pirmosios prie projekto prisijungusios mokyklos išvyko į mokamąjį vizitą Latvijoje ir Estijoje. Mokytojai lankysis Rygos ir Talino mokyklose, stebės pamokas, susitiks su šių mokyklų mokytojais ir vadovais, dalinsis patirtimi, susipažins su kaimyninių šalių švietimo sistema.

Mokomasis vizitas į Latviją ir Estiją numatytas visoms projekte dalyvaujančioms mokykloms.

 Vilniaus mokykloms – ir pradinių klasių mokytojai

Primename, kad „Renkuosi mokyti!“ tęsia bendradarbiavimą su Vilniaus savivaldybe ir Vilniaus švietimo pažangos centru, tad ir šiais metais programos dalyviai  galės dirbti pradinių klasių mokytojais sostinėje. Programoje dalyvauja aukštą motyvaciją turintys, energijos nestokojantys jauni profesionalai, kurie reikalingą kvalifikaciją įgaus programos metu, be to, pradėję dirbti jie lygiagrečiai pradės ir pradinio ugdymo pedagogikos studijas Vilniaus kolegijoje.

Jei Jūsų mokykla ieško pradinių klasių mokytojo, kviečiame pasinaudoti šia galimybe!

DAUGIAU APIE PROJEKTĄ IR PARAIŠKOS ANKETĄ RASITE https://www.renkuosimokyti.lt/projektas/

Jei turite klausimų, kreipkitės el. paštu: vilmante@renkuosimokyti.lt arba tel. 8 5  212 7173

Projektą įgyvendina

Pagrindinis partneris

Priklausome tarptautiniam tinklui

Draugai ir rėmėjai