Visiems vaikams ir paaugliams reikia suaugusiojo, kurį jie gerbtų ir pasitikėtų, o jis – tikėtų ir pasitikėtų jais. Tapęs/ -usi programos dalyvių/ -e juo būsi tu.
Per dvejus „Renkuosi mokyti!“ programos metus stiprinsi įvairius savo gebėjimus: mokyti, motyvuoti, būti lyderiu/ -e sau ir kitiems. Neslėpsime, tai bus viena sudėtingiausių tavo patirčių, bet drauge – ir viena labiausiai apdovanojančių.
„Renkuosi mokyti!“ dalyvis – tai aktyvus, motyvuotas ir kūrybiškas žmogus, kuris pasiruošęs padėti kiekvienam vaikui, o ypač tiems, kuriems labiausiai trūksta įkvepiančio pavyzdžio, palaikymo, nuoširdaus dėmesio. Ieškome žmonių, kurie kurtų teigiamus pokyčius ne tik klasėje, bet ir įsitrauktų į mokyklos pokyčių projektą, taptų mokyklos ar platesnės bendruomenės lyderiais.
Į ką kreipiame dėmesį atrankoje?
Dirbdamas / -a mokykloje neišvengsi sudėtingų situacijų, kur turėsi savarankiškai priimti sprendimus ir atsakomybę už juos, išlikti tvirtas/ -a, nenuleisti rankų. Tad programos atrankoje didelį dėmesį skiriame ne tik tam ar kandidatas/ -ė tinka programai, bet ir tam ar programa tinka kandidatui/ -ei. Mums labai svarbus aspektas „Renkuosi mokyti!“ vizijos supratimas ir tikėjimas ja, vertybinis kandidato/ -ės atitikimas bei motyvacija ir noras aktyviai veikti kuriant pokyčius.
Mums svarbios šios tavo asmeninės savybės ir įgūdžiai:
– Lyderystė – drąsa prisiimti atsakomybę, gebėjimas proaktyviai ir iniciatyviai reaguoti į besikeičiančias situacijas bei rasti savo vaidmenį jose. Idėjai įgyvendinti reikalingos savimotyvacijos ugdymas ir kryptingas tikslo siekimas. Kitų įtraukimas, įgalinimas ir įkvėpimas siekiant vizijos. Gebėjimas kurti pagarba ir pasitikėjimu pagrįstus santykius.
– Kritinis mąstymas ir problemų sprendimas – gebėjimas į situacijas žvelgti iš skirtingų perspektyvų, ieškoti problemos priežasčių bei suprasti skirtingų veiksmų pasekmes. Gebėjimas generuoti naujas idėjas, ieškoti ir taikyti naujus problemų sprendimo metodus ir procesus.
– Bendravimas ir bendradarbiavimas – gebėjimas dirbti komandoje siekiant bendro tikslo ir vadovaujantis nuostata, kad visi komandos nariai yra lygūs ir vertingi.
– Komunikavimas – gebėjimas autentiškai, efektyviai komunikuoti bei pritaikyti tinkamus komunikacijos būdus skirtinguose kontekstuose.
– Mokymasis ir refleksija – gebėjimas reflektuoti savo patirtį ir iš jos mokytis. Aktyvus mokymosi ir tobulėjimo galimybių ieškojimas.
– Profesinė kompetencija – dalykinių žinių ir įgūdžių pagrindas bei taikymas profesinėje veikloje.
Programos dalyvio atrankos anketą rasi https://www.renkuosimokyti.lt/renkuosi-mokyti-atrankos-anketa/
Užpildyk ją ir susitikime atrankoje! Apie atranką daugiau skaityk čia