Ramunė Žalimaitė
„Renkuosi mokyti!“ mokytoja norėjau tapti dėl to, kad mane žavi programos užsibrėžta misija, nukreipta ne tik į mokytojus ar mokinius, bet ir į pačios švietimo sistemos kaitą.
Aš manau, kad pats svarbiausias dalykas mokyklose, susiduriant su „sudėtingais“ vaikais ir siekiant padėti jiems mokytis, ir yra priežasčių aiškinimasis per nuolatinį stebėjimą, paprastą ir nuoširdų bendravimą, teigiamą paskatinimą, kuris itin dažnai pamirštamas – juk kur kas dažniau išgirstame, ką padarėme blogai, nei ką gero ir gražaus nuveikėme… Kažkodėl giliai viduje tikiu, kad „blogiems mokiniams“ įmanoma padėti virsti „gerais“, tik reikia daug kantrybės ir laiko, ir, svarbiausia, priversti save atsisakyti stereotipų, nes mintys ir jausmai niekaip negali būti stereotipizuojami.
Lietuvos edukologijos universitete Ramunė baigė lietuvių filologijos ir gestų kalbos studijas, įgijo mokytojo kvalifikaciją. Prieš prisijungdama prie programos, dirbo auklėtoja spec. poreikių turinčių vaikų darželyje.
- Mokykla:
- Dalykas: Lietuvių kalba