Pristatome konferencijos programą ir pranešėjus

Pristatome konferencijos programą ir pranešėjus

Pristatome konferencijos programą ir kalbėtojus, kurie pasitelkę 5 „Renkuosi mokyti!“ mokytojo standarto principus, kalbės apie vizijos turėjimą, bendradarbiavimą jos siekiant, palankios mokymuisi aplinkos kūrimą, strateginį planavimą ir efektyvų darbą bei refleksiją ir sprendimų priėmimą.
Lauksime Jūsų lapkričio 8 d. Vilniaus rotušėje!

PROGRAMA

11:30 Atvykimas, registracija

12:00 Pradžia

12:05 Programos „Renkuosi mokyti!“ steigėjų  žodis

12:15 Švietimo ir mokslo viceministro Gražvydo Kazakevičiaus  sveikinimas

12:20 Kazickų šeimos fondo prezidentės Jūratės Kazickaitės sveikinimas (su vertimu)

12:30 VIZIJOS TURĖJIMAS

Wendy Kopp, “Mano kelionė ir ko aš išmokau” 

W. Kopp įkūrė ir vadovauja vienai didžiausių švietimo NVO pasaulyje – Teach for All. Tai tarptautinis tinklas, kuris jungia „Renkuosi mokyti!“ ir panašias įvairių šalių organizacijas, siekiančias, kad kiekvienas vaikas turėtų galimybę įgyti gerą išsilavinimą ir taip galėtų kurti geresnę ateitį sau, savo bendruomenei ir mums visiems. Už savo veiklą W. Kopp yra ne kartą apdovanota, žurnalas „Time“ ją išrinko tarp 100 įtakingiausių žmonių, ji yra kviečiama kalbėti apie švietimo iššūkius ir sprendimus Pasaulio ekonomikos forumo susitikimuose Davose, Jungtinių Tautų, UNESCO sesijose.

13:00 Projekto „Mokytojai Lietuvai“ dalyvių patirčių pristatymas

13:20 BENDRADARBIAVIMAS SU KITAIS SIEKIANT VIZIJOS

Vaidas Bacys, “Vienas + vienas = trys?” 

Kaip atrasti sąjungininkų, nepametant tikslo? Kaip įtikinti aplinkinius būtinybe priimti nepopuliarius sprendimus? V. Bacys yra Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro direktoriaus.

13:40 Kavos pertrauka

14:00 PALANKIOS MOKYMUISI APLINKOS KŪRIMAS

Aušra Kurienė 

Aušra Kurienė yra psichologė, psichoterapeutė, “Paramos vaikams centro” steigėja ir vadovė.

14:20 STRATEGINIS PLANAVIMAS IR EFEKTYVUS DARBAS

Julija Ladygienė, “Apie ežiuką, rūką ir strateginį planavimą” 

Kaip užtikrinti, kad klasėje kiekvienas vaikas būtų pamatytas? Kaip pasiekti maksimalaus įsitraukimo? Kaip kūrybiškai valdyti ugdymoSI procesą? Kaip ši ir kita pedagoginė fantastika virto realybe. J. Ladygienė yra mokytoja, programos „Renkuosi mokyti!“ alumnė, mentorė, švietimo konsultantė, lektorė, tyrėja ir kūrėja, prisijaukinusi rūką.

14:40 REFLEKSIJA IR SPRENDIMO PRIĖMIMAS

Solveiga Grudienė, “Veidrodėli, pasakyk…” – apie refleksiją mokytojo gyvenime

Savęs ir pasaulio suvokimas yra vienas sudėtingiausių ir vienas svarbiausių uždavinių mūsų gyvenime. Ko reikia, kad jis būtų vertingas? Kokie galimi spąstai gali tam sutrukdyti? Ką daryti ir ko nedaryti, kad patirtis augintų. S. Grudienė – PRIMUM ESSE partnerė, vadovė, vadybos ir švietimo lyderystės konsultantė. Jau 25-erius metus konsultuoja verslo ir švietimo organizacijas bei jų vadovus, kaip atskleisti kitų žmonių potencialą ir augti patiems. Viena iš „Renkuosi mokyti!“ steigėjų.

15:00 VIENU RITMU. Interaktyvus pratimas

15:15 Vaišės, bendravimas

17:00 Pabaiga

 

Projektą įgyvendina

Pagrindinis partneris

Draugai ir rėmėjai