Mokytojų istorijos: nuo mokinių roko grupės iki individualizuotų prancūzų kalbos pamokų

Mokytojų istorijos: nuo mokinių roko grupės iki individualizuotų prancūzų kalbos pamokų

Penktadienį, balandžio 28 d., Mokyklų tobulinimo centre pasidalinti mokyklose sukurtais pokyčiais susirinko „Renkuosi mokyti!“ programą baigiantys šeštosios kartos mokytojai. Ką gali jaunas mokytojas duoti mokyklai ir vaikams? Kokie pokyčiai yra įmanomi per ganėtinai trumpą laiką? Šie klausimai domino daugelį, susirinkusių išgirsti jaunųjų mokytojų pasakojimus. Kiekvienas iš jų pasidalino savo patirtimi: kaip suteikti daugiau balso vaikams mokyklose, individualizuoti prancūzų kalbos mokymąsi, kokia motyvacinė sistema paskatintų mokinius nevėluoti, atvykti padarius namų darbus ir nepamiršus mokymosi priemonių, kaip spręsti užimtumo ir kūrybinių veiklų trūkumą mažame miestelyje, kaip kelionės gali paskatinti pamilti savo kraštą ir geriau pažinti gimtąjį miestą ir daug kitų. Savo įgyvendintais pokyčiais pasidalino ir mokyklos, dalyvavusios „Erasmus plius“ projekte Profesinė pagalba mokytojui savoje mokykloje.

Renginio pabaigoje visi sutiko – kad pokyčiai vyktų, svarbu idėja, užsidegimas ir iniciatyva. Taip pat papasakotos istorijos parodė, kad pokyčiai nesibaigia klasėje, o jaunos asmenybės ugdymas turi išlikti svarbiausiu mokytojo prioritetu.

Taip pat svarbu geromis istorijomis dalintis – už tai dėkojame ir projektui „Vaikų žemė“, kuris mums padovanojo susitikimą su Bitės Vilimaitės apysakos „Daug vaikų“ herojais. O mes pažadame įdomiausiomis istorijomis pasidalinti plačiau.

Akimirkas iš renginio galite peržiūrėti čia

Projektą įgyvendina

Pagrindinis partneris

Draugai ir rėmėjai