Gytis Bagdonavičius
Dar būdamas septintoku norėjau tapti istorijos mokytoju, tačiau taip sutapo, kad įstojau į politikos mokslus su mintimi, kad būtent iš viršaus sprendžiasi visos švietimo bėdos ir būdamas aukštoje pozicijoje galėsiu maksimizuoti naudą visuomenei. Tačiau antrame kurse atliekant tyrimą su gimnazistais, suvokiau, kad visgi ne taip sprendžiasi bėdos. Dažnai, žvelgiant iš viršaus, kad ir kaip žiūrėsi, nematysi tam tikrų bėdų apačioje. Kaip ir vėlokai prisiminęs paauglystės svajonę, atradau „Renkuosi mokyti!“ programą, kuri padeda kitų sričių specialistams ne tik ateiti į mokyklas dirbti, bet ir praplečia jų suvokimą, kas yra ugdymas. Štai taip ir atsidūriau tarp laimingųjų, kurie nuo rugsėjo startuoja kaip 12-okai RM’iečiai.
Dar studijuojant ir aptariant su kolegomis patirtis mokykloje, mane stebindavo, kokios jos buvo skirtingos, lyg būčiau mėnulyje mokęsis (nors ten nėra mokyklų). Skirtingos mokykloje patirties kūrimas mokiniams, kad nebūtų demonizuojama mokykla kaip „12 vergovės metų“ gyvo veiksmo adaptacija – vienas iš manųjų pokyčio tikslų.
Politikos studijų metu Gytis suprato, kad nori grįžti į mokyklą mokytojo rolėje. Jis atliko praktiką savo mokykloje ir toliau bendradarbiauja organizuojant įvairias iniciatyvas.
- Mokykla: Kauno r. Domeikavos gimnazija
- Dalykas: pilietinis ugdymas, neformalus ugdymas
- Išsilavinimas: baigtos politikos mokslų bakalauro studijos, Vilniaus universitetas