fbpx

Ana Pečiulienė, „Renkuosi mokyti!“ 8 kartos alumnė į mokyklą atėjo iš verslo. Kaip jai sekėsi, Ana papasakojo portale DELFI.lt:

Lietuvių kalbos mokytojos kelią pasiryžusi išmėginti A. Pečiulienė svajojo tapti mokytoja dar pati tebūdama pirmos klasės mokine. Kadaise mergaitė mėgdavo žaisti, kad vaikams rašo pažymius ir tikrina jų sąsiuvinius, o praėjusiais metais šis žaidimas virto realybe. Visą gyvenimą dirbusi darbus, nesusijusius su mokytojavimu, A. Pečiulienė apsidžiaugė, kad įsitraukdama į projektą gali priartėti prie ją visuomet žavėjusios profesijos. „8 metus dirbau renginių organizatore, o pernai, sužinojusi apie „Renkuosi mokyti!“ iniciatyvą, užpildžiau dalyvio anketą ir išmėginau savo laimę. Praėjusį pavasarį vyko projekto atrankos, o vasarą jau buvau pakrikštyta lietuvių kalbos mokytoja ir nuo rugsėjo 1 d. pradėjau dirbti Vilniaus „Santaros“ progimnazijoje“, – prisimena ji. Vertingiausia ta pamoka, kurioje vaikas nebijo mokytojo Lietuvos rusaitė šiandien moko rusų mokyklos mokinius lietuvių kalbos ir teigia, kad turi galimybę į mokyklą pažvelgti visai kitomis akimis nei tuo metu, kai pati dar buvo mokinė. Tapti lietuvių kalbos mokytoja A. Pečiulienė panoro dar mokydamasi 5-oje klasėje, o 2005 m. įstojo studijuoti lietuvių filologijos. Baigusi Vilniaus pedagoginį universitetą (dabartinį Lietuvos edukologijos universitetą), moteris išėjo motinystės atostogų ir savo vaikystės svajonę paliko užmarštyje. „Pradėjau dirbti logistikos srityje, paskui projektų vadove verslo seminarų ir konferencijų įmonėje „Confinn“. Tačiau visada su nostalgija prisimindavau darbą mokykloje, praktiką. Labai myliu vaikus ir tikiu, kad mokytojo darbas nėra tik žinios, bet ir pats santykis su vaiku, dalyku, kurį dėstai“, – mano pašnekovė.

A. Pečiulienė įsitikinusi, kad mokytojo darbe svarbu suderinti abu skirtingus mokytojo vaidmenis –svarbu mokėti pabūti ir griežtuoju „kirviu“, ir supratingu vaikų draugu. Juk vaikus reikia ne tik sudrausminti, bet ir užtikrinti, kad jie nebijotų mokytojo. Tam, kad vaikai ko nors išmoktų, svarbu su jais palaikyti gerus santykius. „Labiausiai nustebino tai, kad buvau paskirta mokyti pradinukus, nors pagal diplomą buvau 5-12 klasių mokytoja. Man tai buvo šokas – ar man pavyks? Juk net nežinau, kaip su jais reikės bendrauti. Vis dėlto, jau per pirmąjį mėnesį radome bendrą kalbą, o aš tuo pačiu pagaliau atradau ir savo tikrąjį kelią“, – tvirtina A. Pečiulienė.

Visą straipsnį skaitykite čia 

Nuotr. © DELFI / Domantas Pipas

Programą įgyvendina

Priklausome tarptautiniam tinklui

Pagrindiniai rėmėjai

+
Slapukų nustatymai
Būtinieji
Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, mūsų sistemose negali būti išjungti.
Funkciniai
Šie slapukai suteikia galimybę pagerinti funkcionalumą ir suasmeninimą, pavyzdžiui, jie pagerina pateikiamo turinio formatą ir formą, nustato šrifto dydį ar svetainės elementų pozicijas. Jie gali būti įdiegti mūsų arba kitų tiekėjų, kurie teikia į mūsų puslapius įdėtas paslaugas. Jei neleisite šiems slapukams veikti, kai kurios ar visos minėtos funkcijos negalės tinkamai veikti. Funkciniai slapukai šiuo metu nenaudojami.
Statistiniai
Šie slapukai leidžia mums skaičiuoti apsilankymus ir lankytojų srauto šaltinius, kad galėtume matuoti ir gerinti svetainės veikimą. Pvz., pateikti skaitomiausią turinį pagal rubrikas, kategorijas. Visa šių slapukų informacija yra apibendrinta, todėl anoniminė. Jei neleisite šiems slapukams veikti, nežinosime, kad lankėtės mūsų puslapyje. Statistiniai slapukai šiuo metu nenaudojami.
Reklaminiai
Šiuos slapukus per mūsų svetainę naudoja mūsų reklamos partneriai. Tos bendrovės gali juos naudoti jūsų interesų profiliui formuoti ir jums tinkamoms reklamoms kitose svetainėse parinkti. Jie veikia unikaliai identifikuodami jūsų naršyklę ir įrenginį. Jei neleisite šiems slapukams veikti, įvairiose kitose svetainėse nematysite mūsų tikslingai Jums skirtų pasiūlymų. Reklaminiai slapukai šiuo metu nenaudojami.