Pasaulio ekonomikos forumo parengtoje ataskaitoje „Naujoji švietimo vizija – skatinti socialinį ir emocinį mokymąsi pasitelkiant technologijas“ atkreipiamas dėmesys į tai, kad didėja atotrūkis tarp tų gebėjimų, kurie išugdomi, ir tų, kurių reikia gyvenime.

Šioje ataskaitoje nagrinėjama, kaip pagrindinių gebėjimų ir charakterio savybių, reikalingų XXI a. švietimui, rinkinys, apibrėžtas ankstesnėje ataskaitoje („Naujoji švietimo vizija – atverti technologijų galimybes“, 2015 m.), leidžia atlikti kur kas daugiau nei tiesiog gilinti XXI a. gebėjimus.

Ataskaitai surinkti duomenys rodo, kad skaitmeninėje ekonomikoje kinta darbo pobūdis. Šiandien daugiausia galimybių gauti darbą turi asmenys, gebantys bendradarbiauti, bendrauti ir spręsti problemas. Drauge su įgytais tradiciniais gebėjimais socialiniai ir emociniai gebėjimai (SEM) (angl. Social and Emotional Learning (SEL)) parengia mokinius sėkmingai gyventi ir dirbti sparčiai besivystančios skaitmeninės ekonomikos pasaulyje.

Visą straipnį skaitykite čia: Kokių gebėjimų reikia XXI a. mokiniams?